onsdag 1 oktober 2014

Oktoberkärlek

Första Oktober! 

Så fort tiden gått. Tycker inte det var länge sedan jag avslutade semestern.
Nu är vi redan inne i Oktober! Jag gillar hösten. Speciellt gillar jag Oktober.
I Oktober firar vi kärleken. I alla fall så gör jag och Mannen i mitt liv det. Det var just i Oktober vi träffades och blev kära. 
Det var Oktober 1990, för 24 år sedan. Tre år senare, 1993, så gifte vi oss. I Oktober. 
Så nog finns det all anledning att fira i kärlekens tecken denna månad! Sen brukar ju Oktober kunna bjuda på härliga soliga höstdagar, med hög klar luft. Och alla vackra färger som naturen skiftat till! Ja, jag gillar Oktober! 


Oktoberkärlek! Gillar ni också höst och Oktober?



Maria



7 kommentarer:

  1. Ja då är det ju verkligen kärlekens månad. Jag älskar de fina höstdagarna och hatar de regniga blåsiga dagarna. Men vi hoppas på många fina dagar.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Det är en kärleksfull månad ni har framför er, mysigt:). Oktober är helt okej, speciellt om det fina vädret håller i sig.
    Fint du har höstat i krukorna.
    Ha det gott vännen
    Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Mysig månad som väntar med massa ljus och vackra färger.
    Tack även för en super fin blogg med massa härliga foto.

    SvaraRadera
  4. Härligt det låter. Gillar faktiskt sommaren bäst. . . hur jag än vänder och vrider.
    Hösten är färgsprakande vacker, men tycker inte om kallt.

    Kram N

    SvaraRadera
  5. Härligt! Fira och njut! Hösten är och kan vara, så oerhört vacker! Sen älskar jag detta, med lugnet! Bl a tänder man ljus och bara kurar in sig!
    Önskar dej en fortsatt mysig kväll!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  6. Låter romantiskt och mysigt. Tja jag vet inte riktigt om jag gillar fast lite.. Kraaaam Pia

    SvaraRadera
  7. Nja alltså fina oktoberdagar är helt ok! Men november - december, nää. Tänk jag träffade också kärleken i oktober. Efter lite småflirt på sommaren så tog det skruv på hösten. Kanske för msn har mer tid på hösten ;) vi firar 29 år snart, huwa! Kram till er!

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...