lördag 11 oktober 2014

Örebro, nu kommer vi!

Nu drar vi alldeles snart!


Väskan är packad, med bland annat "den lilla svarta" som alltid är ett säkert kort, när man inte vet vad som passar för stället man hamnar på ;) 
Kamerabatteriet är laddat och jag hoppas på att ha några foton med hem. Om inte annat så dyker det säkert upp en eller annan bild på Instagram. Ni hittar mig där som Wiker71. 
Hundar och ungar är lämnade hemma i gott sällskap, och jag tänker njuta av en skön helg tillsammans med Mannen i mitt liv. Btw så har vi "årsdag" imorgon. 24 år... Och tack förresten för alla gratulationer på vår bröllopsdag! Både här på bloggen och på FB. 



Nej, nu är det hög tid att rulla ut väskan i bilen 
och styra mot Örebro!


Maria


10 kommentarer:

  1. Ha det så jättebra i Örebro!. :-) kramizz Laila

    SvaraRadera
  2. Grattis och njut nu allt vad ni kan :)
    Kram Kate

    SvaraRadera
  3. Ha en underbar helg nu!
    Å vilken underbar tulpanbukett..visste inte att de kommit redan..;)
    Å jo han läste nog dina tankar..;)
    Kram Katarina

    SvaraRadera
  4. Ha en riktigt mysig helg på tu man hand!
    Stor kram Maria

    SvaraRadera
  5. Hoppas ni får en mysig helg i Öret.
    kram helena

    SvaraRadera
  6. Jag hoppas att ni får en underbar helg, bara ni två <3.
    Kram Ulrica

    SvaraRadera
  7. Önskar er en riktigt mysig helg!
    Kanske vill du haka på det här när du kommer hem:
    http://www.ekenasliv.se/2014/10/mitt-rosa-bidrag-%E2%99%A5/
    Kram kram anna

    SvaraRadera
  8. Ha en riktig mysig helg! Kraaam Pia

    SvaraRadera
  9. Oh la la! Lilla svarta och destination Örebro - härligt!!!

    Ha så trevligt och stor kram xo

    SvaraRadera
  10. Wow...Så myclket snyggt du packat ♡ ...
    Ha det riktigt gott/Kram

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...