lördag 4 oktober 2014

En lördag med rosa blingbling för den goda saken

Första lördagen i Oktober


Oktober är ju som bekant "bröstcancermånad" eller en ROSA månad  på året. Jag gillar rosa, och bär gärna färgen. igår slängde jag ihop ett nytt långt halsband som jag kommer bära idag. Inspirerad av det nya armbandet som jag köpte på Lindex här om dagen.

Armbandet är inget mindre än just Lindex armband där intäkterna går till bröstcancerforskningen. Kostar 100 kronor. Bara det att pengarna går till den goda saken gör ju det värt att köpa! Men som bonus så är armbandet riktigt snyggt också! Så klart köpte jag även ett "rosa bandet". Kostar 25 kronor.

mina gömmor hittade jag den lilla berlocken med texten HOPE. Tyckte den passade bra till :) 


Dags att göra sig klar för dagens "äventyr"!


Maria 

12 kommentarer:

  1. Såå fint halsband! :-) Själv ska jag in på Lindex idag och införskaffa ett rosa band, vilket jag alltid gör. Men det bli nog ett armband också om de finns kvar. Kramizz och en skön Lördag/ Laila

    SvaraRadera
  2. Vilket snyggt Bling Bling , ska också satsat på en Lindex armband då jag faktisk inte äger en enda rosa pryl !
    Härlig lördag till dig, kram Anna

    SvaraRadera
  3. Snyggt! Ska också köpa det där Lindexarmbandet!

    Önskar dig en underbar helg! Kram Jenny

    SvaraRadera
  4. Fint armband. Jag måste leta reda på mitt rosa ödlearmband och ha det på mig för den goda saken skull. Du har kanske missat att min kamera gick sönder på Öland så jag får låna Leffes och den är ju en aningens lite mer komplicerad fast jag lär mig. Spännande med äventyr.. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  5. Fint halsband, berlocken passa perfekt!
    Ha en toppen helg!
    Kram Kia

    SvaraRadera
  6. I år är det rosa armbandet sååå snyggt, läckert matchat med ditt fina halsband. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  7. Men Maria, vilket snyggt halsband Du "knåpat" ihop. Ursnyggt. Har också köpt Lindex fina armband...
    Njut av söndagen och Era äventyr idag... Kram vännen från Kate

    SvaraRadera
  8. Jätte fint halsband du har gjort. Och visst är armbandet super snyggt, ska införskaffa ett jag också.
    Ha en underbar dag :)
    Kram Pia

    SvaraRadera
  9. Otroligt vackert ♡ ...
    /Kram

    SvaraRadera
  10. Det är verkligen snyggt årets armband! Måste åka iväg o införskaffa ett sådant! Ha en fin söndag! Kramar Petra

    SvaraRadera
  11. Jättefint! Du är duktig du! Kram Pernilla

    SvaraRadera
  12. Så fint halsband! Skulle gärna ha ett liknande själv...
    Hittade hit idag av en slump, men lägger till på Bloglovin och kommer tillbaka, för här var det trivsamt!
    Må så gott

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...