torsdag 2 oktober 2014

Lavendeldoft i tvättstugan


Kanske är ni flera som redan sett den? 


Men för mig var den i alla fall en nyhet. 
Den nya doften på Comforts sköljmedel. Lavendel. Luktar så där "lagom mycket". Tips! 

Det doftar så gott i hela tvättstugan, när man hängt tvätten. Ja, det t o m doftar ut i resten av huset, när dörren stått öppen. 

Även kläderna får så klart en fräsch och frisk doft! Och så blir de  kanske aningen mjukare? Åtminstone så är det väl det som är meningen med sköljmedel? 

Använder ni sköljmedel till tvätten?


Maria

6 kommentarer:

  1. Tack för tipset! Så fint i din tvättstuga i vår är det kaos just nu... Kram Suss

    SvaraRadera
  2. En efterlängtad renovering börjar inom snar tid i våran tvättstuga.. som jag längtat!
    Ja jag använder sköljmedel men inte med handdukar och jeans!

    Ha en fin dag
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  3. Tack för tipset. Jodå jag använder sköljmedel men inte till underkläder och handdukar.
    Lavendel luktar ju såååå gott. Ha en skön dag. Kramiz../ Agge

    SvaraRadera
  4. Å jag älskar lavendeldoft! Men sköjmeden kan jag inte använda då min man inte tål det.
    Men jag har ett linnevatten från L:a Bruken som jag sprayar sängen med när jag bäddar rent, doftar ljuvligt!
    Ha de fint!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  5. Lavendel doftar ljuvligt, ska köpa den sorten nästa gång. Jag använder alltid sköljmedel, just nu aprikos. Snygga underkläder.. Kraaaam Pia

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...