onsdag 31 oktober 2012

"Må bra dag"

Idag har jag haft en "må bra dag"



Jag har träffat min fina vän M-L, i "Lilla Storstan". Druckit kaffe, pratat om allt mellan himmel och jord. Skrattat gott och bara "rått om varandra" :) Ätit en god lunch på mysig restaurang har vi också gjort förstås! Guld värt att få sådana dagar!


Så klart hann vi ju med att gå i affärer också! Köpte mig bland annat en snygg klocka. Jag är periodare när det gäller att bära klocka. Nu för tiden har man ju klocka i mobilen, som man typ ständigt bär med sig ;) 



Köpte mig en söt liten sockerskål, också. Jag har sett dessa muggar med stickat mönster. Sååå snygga, men jag behövde dem liksom inte... så jag slog till på en burk istället. Den ska jag ha i mitt arbetsrum, tänkte jag. (Ska alltså inte ha socker i den;) Lägg märke till knappen på locket! ;) 

Tack finaste M-L för en toppendag!


Maria 




6 kommentarer:

  1. Härligt med goda vänner och må bra dagar. Klart att den fina lilla burken ska vara i ditt arbetsrum med knappen på locket. Vilken tuff klocka du köpt.
    Kraaam, Pia

    SvaraRadera
  2. Men va härligt att få tillbringa en helt vanlig onsdag med en fin vän. Livskvalité på hög nivå
    Önskar dig en fortsatt fin vecka.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Låter som en härlig onsdag!
    Tack för din kommentar, ni vet ju hur det är att vara mycket på sjukhus. Kram kram

    SvaraRadera
  4. Låter som en toppenonsdag så här sista oktober! Både att mysa med kompis och att få lite shoppat! Kram Sara

    SvaraRadera
  5. Åh så mysig dag ni har haft, det är underbar med vänner! Ja, visst är det kul att sy kuddar:)

    Kram

    SvaraRadera
  6. Härlig dag! har också träffat bästa väninnan idag! den burken stod det bara Maria på, så det var väl ett bra köp!
    Kram Helena

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...