lördag 20 oktober 2012

Lite lyx i tillvaron och att njuta fullt ut

Jag är väldigt svag för lyx!


Det jag menar främst är lyxen i vardagen

Som att ta en liten fika med bästa Mannen i mitt liv, på favoritcaféet, en lördag till exempel. Få med honom in i mysigaste lilla inredningsbutiken och suga i sig massor av inspiration!



Sen efter det, få njuta en lördageftermiddag hemma med gott vin, nya doftljus och lite godsaker innan middag ;) 


Känna den där sköna känslan av att trivas med livet!!! 
Lyssna på lite skön musik, som t ex den här  eller den här låten. Och bara vara nöjd, helt enkelt!

Önskar att alla hade det så bra...


Maria



15 kommentarer:

  1. Alltid lika glad blir man när man tittar in på din blogg. Kram Helena Andersson Nohrstedt

    SvaraRadera
  2. Det är så livet ska vara! : )

    Ha en toppen lördag!
    Kram Kia

    SvaraRadera
  3. Så mysigt..!! Visst är det..det lilla i vardagen..som gör det!!
    Blir så glad när jag läser din blogg...för ni tar vara på både det lilla och varandra!!
    Ha det fortsatt gott...!!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  4. Ser väldigt mysigt ut. Jag håller med dig... det är viktit med vardagslyx ;)

    kram kram Malin

    SvaraRadera
  5. Glömde säga; Så roligt att du vill vara med nästa fredag *ler*

    kramen

    SvaraRadera
  6. Låter härligt och det är alltid trevligt när man lyckas få med dem in i en inredningsaffär:) mannen i ditt liv kanske är lite enklare att få in i en än min man, hi,hi. jag älskar " Utan dina andetag" den andra låten har jag missat tror jag. Skall lyssna och se om det är något för min MP3 spelare som jag försöker fylla.
    Ha en fortsatt härlig lördag.
    Kram/
    Berit

    SvaraRadera
  7. Låter som en perfekt kväll raring :) kram Diana

    SvaraRadera
  8. Det är vi två om
    , lite flärd och lyx skrev jag om idag också:) kramis Nilla

    SvaraRadera
  9. Ja, vi ska vara lyckliga över allt fint vi har i livet. Du beskriver vardagslyxen med en sådan inlevelse, så vackert! Ha det fint! Kram Ester

    SvaraRadera
  10. Vilken härlig lördag! Ja bästa lyxen är vardagslyxen, tycker jag. Då njuter man verkligen!
    Kram

    SvaraRadera
  11. Men vilken uuuunderbar dag!!! Härliga foton! Klart det gäller att ta vara på det bästa i tillvaron då det bjuds vardagslyx:)))))

    Kraaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  12. Jaa tacka vet jag lite vardagslyx som kan få en att njuta lite extra av tillvaron, ni verkar ha lyxat till det bra idag!
    Kram helena

    SvaraRadera
  13. Å ja, älskar den känslan också Maria! Bästa känslan!

    Kramar
    Lotta

    SvaraRadera
  14. Såg att ni kikar på spa bad, vi har ju det inbyggt i altanen och jag ka absolut rekommendera det kram Diana

    SvaraRadera
  15. Oh jag håller med. Vardagslyx när den är som bäst♡ kram Victoria

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...