fredag 26 oktober 2012

Rosa Fredag

Fotoutmaning: Rosa Fredag!


Som de flesta vet så är Oktober cancerfondens 
"Rosa-bandet-månad"! 



Malin med bloggen Meam Die har varje fredag i Oktober haft fotoutmaning "Rosa Fredag".  Själv har jag tyvärr missat dem. Men inte denna fredag! Denna sista Oktoberfredag är jag också med och slår ett slag för Cancerfondens kampanj "Rosa Bandet"!


Jag är också med och färgar bloggen rosa för den goda sakens skull! Föremålet fick bli min älskade rosa väska inköpt i New York :)


Och så är ju rosa så snyggt också! 


Maria

Psst... Idag är sista dagen att vara med i utlottningen av ett förkläde! Titta längst upp till vänster på bloggen ;)

6 kommentarer:

  1. Älskar rosa :) ha en fin fredag raring kram Diana

    SvaraRadera
  2. Önskar dej en underbar fredag, vännen!!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  3. Fin väska! Snyggt när axelbandet är "flätat" (kedja och skinn ihop) eller vad man nu ska kalla det. :)

    Önskar dig en trevlig fredag!
    Kram Linda

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Kula att du kikade in till mig... så att jag hittade till din mysiga blogg!
    Mysig rosa väska du har!
    Kram och ha en fin helg...
    Sofia

    SvaraRadera
  5. Snygg rosa väska!!!
    Tack för att du är med ;)

    kram kram Malin

    SvaraRadera
  6. Fin färg för en så viktig sak!
    Ha en skön fredag!
    Kram helena

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...