tisdag 2 oktober 2012

Missoni i min garderob

Ingen har väl undgått Lindex kollektion tillsammans med Missoni? ;)


Många bloggare har visat Missoni, på sina bloggar, senaste veckan. En del har trängts med massor av andra i Lindex butiker, för att norpa en godbit. Jag tittade in i webshoppen, samma dag som kollektionen släpptes, för att se "Slutsåld" på det mesta.


Själv hade jag inte tänkt köpa något alls, eftersom jag inte är speciellt förtjust i zick-zackmönstrat... (och inte hade koll på att det fanns annat ;) Jag var mest nyfiken på att se plaggen som alla talar om ;)


Men så var jag in på Lindex i min "gamla hemstad" i ett annat ärende och sprang på denna ljuvliga blus! Inga zick-zackränder, här inte! Nej ljuvliga fjärilar i  "mina" murriga höstfärger ;)


Fina detaljer som dold knappslå och små öglor till knapphål. Jag blev faktiskt förälskad i den med detsamma och köpte med mig den direkt, utan att prova ;)

Måste säga att jag är riktigt nöjd med den! Gillar både mönstret och färgerna. Och modellen med, såklart! ;)


Maria 

9 kommentarer:

  1. Passar dig perfekt vännen, precis dina färger kram Diana

    SvaraRadera
  2. Om jag skulle välja hade jag gjort som du, valt en med fjärilar! Den här kollektionen har inte lyckats få mig på fall!

    kram

    SvaraRadera
  3. Åh den är underbar och den passar perfekt till dina färger.
    Njut av dagen!
    Stor kram
    L

    SvaraRadera
  4. Den där var jättesnygg på dig. Kan den bli annat med en sådan fin tjej. :)

    Kram Linda

    SvaraRadera
  5. Snyggsnygg! Klär dig utmärkt!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  6. Så snyggt! Passar dig perfekt!
    Ha en fin kväll!
    kram

    SvaraRadera
  7. Vilken härlig helg ni verkar ha haft, och blusen klädde dig verkligen!! ha det gott, kram Kate

    SvaraRadera
  8. Jamen suuupersnyggt!!! och du passar så bra i den till dina färger!! Kul att göra lyckade köp:)))

    Kraaaam aka

    SvaraRadera
  9. Hahaha! Gjorde exakt som du! Kikade på webben men såg att allt var utsålt direkt. Gick av en slump in på Lindex på köpcentrat där jag bor, litet köpcentra bara. Och där hängde en del kvar, bl a denna blusen som fick följa med hem! :)
    Kram Jennica

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...