lördag 20 oktober 2012

God morgon Lördag!

Nu sitter jag och njuter en kopp kaffe!


Här har vi suttit länge vid frukostbordet denna regniga gråa lördagsmorgon! Det har serverats både pannkakor, rostbröd och äggröra. Älskar dessa lördagsmorgnar som är så softa och avkopplande. Behövde verkligen en sådan idag känner jag! Läsa morgontidningen, eller läsa och läsa... jag bläddrar mest igenom och kollar helst bostadsguiden. 
Inte för att jag ska köpa hus! Nej, verkligen inte! ;) Men det är kul ändå att kolla priser, inredning m.m. Alltid kan man ju inspireras av något! Och reklamen är kul. Just nu kollar jag gärna reklam för spa-bad. Utomhusbad. Kanske inte aktuellt i år, men... kolla måste man ju ;) Jämföra och så.  Vi har tänkt oss ett sådant på ett kommande trädäck, utanför det rum som ska bli vår bastu. "Kommande och ska bli"... ja, ni hör ju att vi är inte klara med vårt hus än! Det är en del utrymmen kvar inne som ska iordningställas.



Även vovvarna (Rufus och Ferry) tycker att lördagsmorgnar är mysiga! De gillar när alla är hemma på morgonen och har tid med lite extra uppmärksamhet! Öva på olika trick med Minstingen, t ex ;)

Önskar er alla en härlig lördag!


Maria

7 kommentarer:

  1. Härligt med såna mornar. Man måste få känna att det är helg!
    Så fina vovvarna är!! Kram Suss

    SvaraRadera
  2. Jätte mysigt med lediga dagar även om det regnar. Söta voffsingar. Kram Pia

    SvaraRadera
  3. Trevlig blogg jag hittade till!
    Låter skönt att njuta så mycket man kan av lediga dagar! Vi verkar ha lite väderskillnad, här i skåne är det soldis och riktigt varmt!
    Ha en fortsatt fin lördag!
    Kram Helen

    SvaraRadera
  4. Ja, visst är det skönt med softa lördagmorgnar. Jag sov till 10 idag! Inte varje dag det;-) men så skönt ibland. Vilka fina hundar ni har. Kram Victoria

    SvaraRadera
  5. Men du vilken härlig morgon och vilken frukost. Önskar dig en riktigt fin lördag. Kraam

    SvaraRadera
  6. Mysigt!! Älskar sådana lördagsmorgnar <3

    Ha en fin fortsättning på lördagen!

    Kram
    Lotta

    SvaraRadera
  7. Underbart med frukost i lugn och ro..härlig start på dagen...!!
    Önskar dej en fortsatt härlig lördagskväll!!
    Kram Annika

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...