måndag 29 oktober 2012

Hall-lampan på plats!

Idag kom den! Vår lampa till hallen!


Någon av er kanske minns? Minns att jag var på jakt efter vägglampa till vår hall? Jag skrev om det här 

Jag fastnade för den här med höj/sänkbar skärm  och beställde den. Väntetiden var lång. Inte förrän 25:e nov. skulle den komma. Men ibland ska man ha lite tur, fick ett sms idag om att den fanns att hämta :) 
Snällaste Mannen i mitt liv har redan satt upp den och jag blev helnöjd! Sladden ska klamras fast lite snyggt, bara! Jag är allergisk mot sladdriga sladdar ;) 


Sladden, ja... den är en textilsladd
svart/vitt. Retroläckert! Gillar!


Maria 

11 kommentarer:

  1. Jättesnyggt, älskar din hall, tycker randigt är sååå läckert
    Kram Lisa

    SvaraRadera
  2. Härligt!! Det är så gott när saker kommer på plats c"",)
    GIllar oxå kudden du har på stolen, med dalahästen!! Vart finner man den?!

    Klem Anna

    SvaraRadera
  3. Flott - vad fint det blev!

    Så välkomnande att komma hem med den fina lampan som lyser upp ;)

    Kram!

    SvaraRadera
  4. Jättesnygg och jag gillar tapeten också ;)

    Kram Ullis

    SvaraRadera
  5. Så snyggt!
    Väntar oxå på lampor till hallen fast till taket, de kommer inte hem förrän i november...
    Kram Suss

    SvaraRadera
  6. Så snygg lampa! Vart köpte du den? Gillar ju tapeten också!

    Kram viktoria

    SvaraRadera
  7. Snygg!!! och superläckert med textilsladden!!! det är dom små detaljerna...
    Ha en fin fortsättning på veckan!
    kram lisamaja

    SvaraRadera
  8. Jätte fin lampa, verkligen!
    Förstår att du är himla nöjd.
    Ha en fin tisdag!
    Kram Bodil.

    SvaraRadera
  9. Verkligen fin, passade perfekt. Ha en fin tisdag. Kram Mimmi

    SvaraRadera
  10. Gud vad fint det blev med lampan där! Kram Nilla

    SvaraRadera
  11. Vad snyggt det blev!! Det var nog den finaste lampan du kunde hittat, den passar helt perfekt där i er fina hall :) Jag gillar också de där retro-randiga sladdarna! Mysigt med lite extra belysning nu när det blir allt mörkare.
    Ha en fortsatt fin dag! Kram Madeleine

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...