fredag 5 oktober 2012

Fredagsfeeling och "gammalt" halsband ;)

Veckans kanske bästa dag är här! 


Det är förstås fredag, jag pratar om! Fredagskänslan är här! Helgen ligger orörd framför oss! Underbart ljuvligt! Lite sovmorgon här hemma innan dags för sista rycket i arbetsveckan! 
Stänger idag, på jobbet. Sen hem och fixa till mig lite...

Käraste Mannen i mitt liv och jag ska ut och äta. Ska bli så trevligt att få sätta sig till dukat bord och avnjuta något gott! Kanske avrundas kvällen med en god drink? ;) Vem vet, den kanske inleds med ett glas bubbel? ;) 
Jag är en sådan där människa som gärna vill ha koll på saker och ting... brukar alltid veta i förväg vad jag ska ha på mig, t ex ;) Men idag har jag inte bestämt mig ännu, för om det blir en nyinköpt vinröd klänning, eller om det blir Missoniblusen, som ni kan se här.  Till blusen skulle det passa med svarta byxor och stövletter. Klänningen får matchas med strumpbyxor (vinröda i spets, eller vanliga svarta) och svarta stövlar. Med ett antal centimeters klackar såklart ;) Som sagt jag har inte bestämt mig än...

Men eftersom jag är "klänningsmänniska"... så ja, det blir nog klänningen! Hittade ett av mina gamla favorithalsband i halsbandskorgen. Passar perfekt till! Designen är min egen! 
Jag är verkligen sååå sugen på att sätta igång att både sy och göra smycken, nu! Läääängtar efter att mitt arbetsrum ska fixas!

Men nu är det fredagsmys hela dagen lång! :)


Maria

15 kommentarer:

  1. Fin klänningsfärg, halsbandet passar ju superbra till den. Härliga fredag säger jag med.Tur att den finns. Kram Pia

    SvaraRadera
  2. Röstar för klänning men jag är ju också en klänningsmänniska :) kram Diana

    SvaraRadera
  3. God morgon och så kul att du lämnade en liten kommentar inne hos mig igår :) Visst är det härligt att få gå ut med bara mannen och avnjuta god mat och dryck. Det gjorde vi förra helgen. Det där halsbandet var snyggt. Ha en skön fredag, kram Milla.

    SvaraRadera
  4. Klänningen ser jättefin ut och som du säger så matchar ju halsbandet perfekt.

    Ha det nu så mysigt på middagen.
    Kram Linda

    SvaraRadera
  5. Mysigt att gå ut och äta tillsammans. Like på den!!!:)

    SvaraRadera
  6. Så mysigt att gå ut tillsammans, här händer det tyvärr allt för sällan. Har ett likadant halsband i annan färg älskar det och passar till allt.
    Trevlig helg/Theres

    SvaraRadera
  7. Mys och njut av fredagen!!
    Härligt att klä upp sig lite..och äta ute!!
    Ni är så duktiga på att göra saker tillsammans..bara du och din man!
    Är såå viktigt!!
    Önskar dej en fortsatt ljuvlig dag!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  8. Nu vet jag ju inte riktigt hur den andra "ensemblen" ser ut men jag gillar den vinröda klänningen ihop med det fina halsbandet.
    Ha en trevlig fredagkväll.
    Kram Anette :-)

    SvaraRadera
  9. Mitt halsband ser nästan likadant ut med blomman och allt från våga./Theres

    SvaraRadera
  10. Fint halsband!! Snyggt till klänningen.
    Ha en toppen kväll!
    Kram Kia

    SvaraRadera
  11. Oj, har du gjort det snygga halsbandet. Det var verkligen fint, passar ju superbra till klänningen. Visst är det skönt att bara gå och sätta sig till dukat bord ibland, härligt. Önskar er en trevlig kväll och helg.
    Kram fina du/
    Berit

    SvaraRadera
  12. Hoppas att ni har en underbar kväll!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  13. Ut och äta, så mysigt! Det gör vi inte allt för ofta här :/ Väldigt vackert halsband.

    Såg dina kuddar du köpt till finsoffan... åh sååå fina! Dom gillar jag jättemycket!!!

    ha nu en jättefin lördag.

    kram kram Malin

    SvaraRadera
  14. Så mysigt att gå ut och äta. Ser ut att vara en jättesnygg klänning, härlig färg, och fint halsband!
    Hoppas ni hade en trevlig kväll! Kram Suss

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...