måndag 1 oktober 2012

Att njuta en weekend

Helgen som gick, tillbringades i Dalarna!


Vi hade en jätte skön weekend i "gamla hemstaden", jag, Mannen i mitt liv, Mellantjejen och Minstingen. Båda vovvarna var med också. 
Så skönt att få byta miljö, lite. Bli servad med både mat och fika, glada skratt och trevliga pratstunder med föräldrar, syskon med respektive och syskonbarn, på båda våra sidor :) Tanka ny energi helt enkelt! Vi behövde nog verkligen det! 

Lördagen var lite regnig så då var vi mest inomhus. Söndagen däremot, bjöd på bättre väder. Vi tog vovvarna med oss och gick upp på skogen ovanför svärföräldrarnas hus. Den lilla valpen skuttade glatt fram genom löv och gräs! Den större vovven lufsade snarare fram som en björn ;) 
Nöjda och lite bättre utvilade var vi hemma igen igår kväll, efter en avkopplande helg! Och det bästa av allt... Vi har bokat in en ny weekendresa om några veckor!

Men då åker Mannen i mitt liv och jag på tu man hand och det blir en helt annan destination! ;)


Maria


9 kommentarer:

  1. Det ser ut som vi varit i samma skog:) härligt med en ny weekendresa! Vart ska ni? Vi åker till Budapest om några veckor menmed hela family då. Kram Nilla

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig blogg du har! Hittade hit via Från min sida sett.
    Välkommen att kika in på min om du vill!
    Hälsningar Jessica

    SvaraRadera
  3. Härlig helg ni haft!!
    Mysigt att ha ytterligare en resa planerad!! Gäller att göra saker tillsammans..är såå lätt att man glömmer bort varandra..och tar varandra för givet...!!
    Men måste säga..att ni är så bra..du och din man..på att göra saker på tumanhand!!
    Önskar dej en fortsatt mysig dag!!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  4. Riktigt gott att lyxa till det ibland! Man behöver det...

    Ha en bra kväll!

    SvaraRadera
  5. Vad härligt! En resa på tuman hand det låter spännande. Kram Pia

    SvaraRadera
  6. ÅH så mysigt! Dalarna är så vackert! Tack för din kommentar, så kul att du kikar in hos mig och gillar det:) Jag kikar in här varje dag jag också:) Ja, Alsike vet jag vart det är såklart:) Kommer ni här ifrån Uppsala?

    Mysigt med en egen resa för er!

    Hoppas att ni har en fin kväll!

    Kram Emma

    SvaraRadera
  7. Härligt med lite ombyte och att ha en ny resa att se fram emot är ju aldrig fel!

    SvaraRadera
  8. Vilken mysig helg! Och vilken mysig helg du och mannan kommer få!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  9. Åh så mysigt! <3 Ha det gott:) kramis från mig

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...