söndag 30 september 2012

Söndagsbilden

Söndagsbilden denna söndag...


Veckans söndagsbild är fångad hemma hos mina föräldrar. De har en del roliga detaljer, i form av antikviteter som jag gillar! Framför allt den vackra gamla telefonen. Minns att den är efter min farmor och farfar. 
Den roliga klockan intill har min morfar haft, om jag inte minns fel? Vet inte riktigt vad det är för sorts klocka, om det är en vanlig väckarklocka eller om den använts till något annat? 

Titta in till Fabriken för att se fler fina bidrag!


Maria

12 kommentarer:

  1. Vilken fräcka gammal telefon!! Jag har spanat efter en läcker svart telefon på loppis, men ingen har ens varit i närheten av dina föräldrars guldklimp! Tjoho vad snygg! Hälsa dem det! :-) Ha en bra söndagskväll!

    SvaraRadera
  2. Men så roligt att din farmor och farfars telefon finns kvar hos dina föräldrar! Så fin :)

    SvaraRadera
  3. Vilka gamla fina saker du fotat idag. Kram på dig../ Pia

    SvaraRadera
  4. Vilken snygg telefon! Den ska man vara rädd om, verkligen kul att låta den stå framme!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Fin bild!

    Tack snälla du:)
    Brickan har jag köpt hos Blackballoon. Dom har såå mycket fint, sen är det ju bra eftersom vi bloggare får lite rabatt också så då är dte ju ännu roligare att shoppa..;)

    Må så gott
    Kram

    SvaraRadera
  6. Så fin telefon! Vi hade oxå såna, nästan lika gamla telefoner hos mina föräldrar ;)
    Kram Suss

    SvaraRadera
  7. Ljuvlig telefon. Har en i mässing här hemma!!! Ha det bäst, kram Kate

    SvaraRadera
  8. Så fina grejer dina föräldrar har. Det tillför verkligen det där unika till ett hem när man har ärvda ting.

    Hoppas helgen varit fin!

    SvaraRadera
  9. Jättefin gammal telefon, den gillar jag. Ha en fin ny vecka. Kram Mimmi

    SvaraRadera
  10. Vilken häftig telefon! Kul att sakerna har blivit väl omhändertagna och bevarade. :)

    Tack för din snälla kommentar om bilderna på mig. Det värmer. :)

    Kram Linda

    SvaraRadera
  11. Åh det finns så mycket känsla i gamla ting, underbar telefon.

    Kram

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...