lördag 13 oktober 2012

Kjolfynd!

Jag älskar inte bara klänningar, jag älskar kjolar också ;)


Det fanns en tid då jag ägde 71 kjolar... Den storyn kan läsas här . Numera är det lite glesare på kjolraden ;) 
Av en händelse slank jag in på H&M, tidigare idag och ramlade över ett par riktiga fynd! Två stycken kjolar för endast 75:- styck! En mönstrad med omlott framtill. Riktig "Maria-kjol" ;) 

Och en beige i klassisk rak snäv modell. En riktig baskjol.  Alltid bra att ha i garderoben! Dessutom hade jag 50:- i rabattcheck... ;) 100:- för två kjolar! Jo, jag tackar! :) 
Ser att jag borde ha strukit den beige kjolen innan jag fotade den... Dessutom är jag inte bekväm med att vara modell... 

(Syns väl, ser stel ut som en pinne, på undre bilden. Den övre var jag inte beredd ;)


Gillar ni också kjolar


Maria

10 kommentarer:

  1. Vilket fynd och så snygga! Jag gillar också kjolar och klänningar men måste hitta ett par snygga stövlar att ha till! Jag har så smala vader och jag tycker att varenda stövel glipar så fult!:)

    Ha en fin lördagkväll!
    kram kram

    SvaraRadera
  2. Fina kjolar, du vet hur man fyndar, du! Verkligen bra pris för två stycken, dessutom. Själv har jag också fyndat idag! Men bara till ungarna...
    Kram

    SvaraRadera
  3. Vad kul att springa på dig och dina fina döttrar bara så där! Vilken fin blogg du har, jag harförstås genast anmält mig som följare via Bloglovin. Riktiga fynd du gjorde idag. Jag var en sväng till loppisen 'läkarhjälpen' och köpte en snygg ylletröja som går i tvättmaskinen ny och ev ska få nytt liv som väska.
    Kram Monica :)

    SvaraRadera
  4. Fina kjolar Maria och du ser inte alls stel ut. Jag gillar den översta bäst. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  5. Jätte fin i nya fina kjolar. Gillar också kjolar. Ha en fin lördag. Kram Mimmi

    SvaraRadera
  6. Vilka fynd! Man blir ju så glad när man hittar fina grejer till toppenpris. Jag fyndade två kuddar för 19:-/st på, IKEA idag jag... Gillas! :)

    Ja, vilka olika "problem" man har... Kavallinskan här ovan skrev om sina smala vader... För mig är det precis tvärtom istället! Många stövlar som jag inte får igen dragkedjan på... Men, men..!

    Kram

    SvaraRadera
  7. Jättefin är du! Passar pefekt i dessa kjolar! Inte behöver den strykas! Kram Nilla

    SvaraRadera
  8. Fina bilder på dig! Och fina kjolar!
    Den svarta (så klart..) hade gärna fått flytta in hos mig :)
    Kram Suss

    SvaraRadera
  9. Fina kjolar tack och lov att hm finns!!! Kram Sara

    SvaraRadera
  10. Fina kjolar till fint pris. Är ingen kjol eller klänning tjej men jag har lyckats få två stycken tjejer som helst skulle gå i klänning eller kjol jämt om de fick och kunde. Det händer tom att den yngsta går ut med kjol/klänning över byxorna när det är kallt bara för att då får hon iallafall HA plagget även om det är ovanpå!
    Kram Anette :-)

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...