lördag 7 januari 2017

En liten liten glimt på vår sovrumsmakeover.

Nej, jag kan inte hålla mig...


Jag bara måste visa er en liten liten glimt av vår sovrumsmakeover som pågår! Vi fick vår nya säng levererad i torsdags. Och tapeten som vi hade beställt kunde vi också hämta i torsdags. Trodde inte vi skulle hinna få den innan helgen, faktiskt. Än mindre trodde jag att den skulle sitta uppe redan... Men det gör den! Jag och Mannen i mitt liv tapetserade igår. Jag blev vansinnigt nöjd med valet av tapet. Den är alldeles perfekt om ni frågar mig! 
Jag ska fortsätta fixa klart i sovrummet. Stryka de nya sängkläderna, plocka fram lite passande kuddar. Köpa ny gardinstång och kanske lite annat att komplettera med. Så ska ni få se sen, när det är helt klart! Sängen ska stå och "vila" i 72 timmar, kontinentalmadrassen behöver "sträcka ut sig" efter att ha varit ihoprullad, så jag och Mannen i mitt liv myser riktigt nära varandra i en 120cm säng några nätter ;) 


Den som väntar på något gott... 



Maria

7 kommentarer:

  1. Det ser riktigt lovande ut! Ser fram emot flera bilder!

    Kram Lena

    SvaraRadera
  2. Ni är helt otroliga på att få saker att hända snabbt:) Bra jobbat!
    Det ser kanonfint ut, väntar med spänning på resten:)
    Lampan är jättefin och askarna är supersöta.
    Ha det gott min vän
    Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Så duktiga ni är. Snygg tapet och sänggavel, blir spännande att se slutresultatet sen Kram Suss

    SvaraRadera
  4. Wow, vilket tempo... tapetserat redan?!! Ser riktigt bra ut. Ser att Ni valde den "andra gaveln" än oss. Tyckte den blev för "hotellaktig" hos oss. Men man sover skööööönt kan jag lova!!!
    Kram Kate

    SvaraRadera
  5. Vad kul att det gått så fort! Blir nog jätte bra när det är klart.

    Ha en toppen dag!
    Kram Kia

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...