måndag 23 januari 2017

Allt stod med på "önskelistan", men vart tog skorna vägen??? ;)

Förresten... Tack snälla ni för alla komplimanger om mitt nyklippta hår! Det gjorde mig glad! 


Så pass glad att jag vågar mig på en "outfit-bild" idag! ;) I höstas skrev jag om fem önskningar i kläd och accessoar-väg.  Om någon kanske minns? Annars finns inlägget HÄR om någon vill kika.


Jackan hade jag redan köpt. Den har jag använt massor redan. Så praktisk att ha till och från jobbet och på promenader t ex. Varm och vattentät.  Skjortan klickade jag hem på Black Friday. Den är en klar favorit i min garderob!  Och sen kunde jag inte låta bli att klicka hem väskan, scarfen och även skorna när det var mellandagsrea. Eh... skorna ja, var tog dem vägen i fotandet? Haha... ja ni ser hur van jag är med outfitbilder... jag har dem faktiskt på mig, men fötterna syns ju inte! ;) 

Där har vi dem! Och de, precis som den underbara väskan och även scarfen är ju riktiga klassiker som jag kan ha i många år! Så nu är listan komplett, om man så säger. Och i och med att jag köpte allt med lite rabatter så sparade jag ganska många kronor!  Jag gillar att fynda och spara pengar. Lärde mig det när barnen var små och vår ekonomi såg ganska mycket annorlunda mot idag. Men även om jag inte "måste" spara de där kronorna längre, så får man ju mer för pengarna om man handlar på rea ;) 


Köper ni också gärna "dyrare" saker när det är rea? 


Maria


13 kommentarer:

  1. Svar
    1. Ja, det tycker jag också! =)
      /Maria

      Radera
  2. Det är klart att du ska våga fler outfit bilder, ifall du känner för det själv! Så snygg outfit!

    Haha, rea ja. Jag tror knappt jag köper nåt till ordinarie pris, känns det som. Iallafall väldigt sällan. Roligare att få mer för pengarna.

    Kram Lena

    SvaraRadera
  3. Åhh så snygg du är. Härligt! Vilka fina saker du hittat. Jag är nog där du var när barnen var små ekonomiskt så det blir inga jättedyra inköp. Jag köper soffa för halva priset och billiga kläder och så passar jag på när man får erbjudanden från tex. Ellos 40% på dyraste.. Jättesnygga skor tycker jag sådana skulle jag kunna tänka mig. Kraaaam pia

    SvaraRadera
  4. Nu när du är klar med den här listan kan du ju göra en ny! :)
    Nä, jag är inte mycket för att köpa dyra kläder och sånt. Roligare om man kan köpa lite mera istället.

    Ha en toppen dag!
    Kram Kia

    SvaraRadera
  5. Åh så mycket fint du fyndat. Jag lärde mig också att fynda när jag levde själv med första dottern och det håller i. Kan inte riktigt tillåta mig att köpa för dyrt, då väntar jag hellre.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  6. Här är en till som passar på att köpa dyrt, billigt!

    M-L

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det smart!? ;) =)
      /Maria

      Radera
  7. Så mycket snyggt. Alltid kul att spara pengar.

    Hälsningar Annica

    SvaraRadera
  8. Kul att du kör på med outfits, du är jättefin. Jag blir lite full i skratt när vi har samma blus, liknande sjal och väska utan att veta om det:) Skorna är jättesnygga.
    Jag är lite "dubbel" när det kommer till rea, jag köper gärna när det är billigare, men ibland kan jag ha svårt att hitta något som jag vill ha. Och så får jag liksom "vårfeeling" när rean startar efter nyår, och innan jag har funderat färdigt på om det är onödigt att handla, att jag kanske ska vänta och köpa vårkläder istället. Ja då är det jag kikande på på rean oftast slut:)
    Tack för söta ord hos mig. Blir så glad:)
    Ha det gott
    Kram Maria

    SvaraRadera
  9. Tjena pinglan! Skoooooorna... döööör...
    Allt var supersnyggt...men skoooooorna...viiiiiill haaaaaaa;)

    Å va fint det blev med tv-bänken. fnissar för jag hade tänkt den först men jag ville åt skåpen för att kunna ställa in spel där...;) Den serien är jätte fin och prisvärd... jag är lite sugen på sidobordet eller vad man ska kalla det... den som ser ut som tv-bänken men är högre... Får se om det blir en sån så småningom..;)
    Å ditt hååååååår... to die for!!

    Å ja det var den affären i Göteborg vi var i...;) Tur vi hade nära att bära hem annars hade armarna blivit en kilometer...haha
    Å visst är det roligt det här med möbler....;) Å joo lite i smyg kan man allt se fram emot liiiite att de flyttar så man får fler rum att inreda och möbler att byta...;) Jag ser liiiite i smyg fram emot att få ett stooort sovrum med utgång till altan...;)
    Men det viskar jag såklart bara lite tyst..

    Karma fina du och tack för dina gulliga kommentarer

    SvaraRadera
  10. Wow, så snygg du är! Och hela outfiten, verklige så rätt! Skorna är to die for. Ha en fin dag. Kram Annika

    SvaraRadera
  11. Sååå snygg outfit och skorna är to die for ;) :) <3 wooow

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...