fredag 13 januari 2017

Idag hänger jag med den här killen!

Go moron Fredag!


Denna lediga fredag ska jag vara mormor till 110%. Lillprinsen kom för en stund sedan och vi sitter här och äter frukost tillsammans.  Han kom hit i pyjamasen och jag har alltid tyckt att små barn i pyjamas är så sött :) 

Men han ska strax få på sig lite kläder. Jag tänkte att vi skulle ta en långpromenad så han får sova och jag får röra på mig lite ;) win-win ;) Bäst att leta fram de där broddarna som ligger någonstans, bara... det är verkligen glashalt ute! 


Ha en riktigt fin fredag, vad ni nu ska göra? 


Maria





4 kommentarer:

  1. Åh vilken mysig (och intensiv) helg ni har framför er!

    Här är också glashalt!

    Ha en fin helg!

    Kram Lena

    SvaraRadera
  2. Men åh vad mysigt, så söt han är :)
    Önskar dig en fin kväll.
    Kram Pia

    SvaraRadera
  3. Hej där!
    Å vilket härligt leende :))
    Hoppas ni har och har haft en riktigt fin helg :-)
    Kram Anna

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...