onsdag 11 januari 2017

Det där med Ralph Lauren...

Först och främst...


Tusen tack snälla ni för alla fina ord om resultatet på vår sovrumsmakeover! Det värmer stort för en medelålders kvinna som inreder på "hobbynivå" ;) 


På tal om sovrum och det där med Ralph Lauren-inspirationen... Jag är lite larvigt förtjust i väskor från Lauren Ralph Lauren.... 

Och nu har min tredje LRL-väska flyttat hem till mig! Det är den där väskan i brunt skinn som jag hade med på mina " 5 önskningar för hösten" någon gång i Oktober. (Hela listan finns att se HÄR om någon är nyfiken

Jag väntade till mellandagsrean för att se om den möjligtvis skulle finnas med där, och det gjorde den! Fortfarande ganska dyr, men jag sparade i alla fall 700 Kr på att vänta ;) Plus att jag vet att denna väska kommer jag ha i många, många år! (Har ju sedan ett år tillbaka gått in för att tänka mera "hållbart")

Jag gjorde faktiskt flera fina "mellandagsfynd" trots att jag inte var ut i butikerna och kollade in reorna. Nätshopping är rätt smart!  Man kan handla precis därifrån man befinner sig...
Och... jag har faktiskt bara köpt sådant som jag "varit ute efter". 
Inget annat. 


Men i alla fall... 
Jag gillar skarpt även väskor från Ralph Lauren ;) 



Maria


3 kommentarer:

  1. SUPERFIN!!!!
    Och sovrummet blev ju med superfint! Kul med makeover :))
    Kram Anna

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...