torsdag 12 januari 2017

Helg för mig och December månads inlägg

Tjoho, nu har jag tagit helg!


Lediga fredagar innebär att Torsdagarna får den där fredagskänslan.  Och just ikväll tänker jag låta det var lite fredag , då vi är på väg ut i badet, jag och Mannen i mitt liv. Imorgon blir det nämligen inget fredagsbad, för då har vi Lillprinsen här. Han ska förgylla hela vår helg, då hans föräldrar ska iväg på lite trevligheter. 
Den här veckan har passerat snabbt och det har varit en riktigt skön vecka. Lite mjukstart på jobbet, med föreläsning och medarbetarsnack i måndags och resten av veckan har varit S Å lugn. Till skillnad mot hela december... 
Ni kanske minns att jag skrev om en skitvecka där i början av December? Inte för att jag vet riktigt varför, men det var det inlägget som flest av er läste under December månad. (Inlägget kan läsas HÄR.) Vet inte om det var rubriken som lockade, eller om det var bilden i inledningen?



Men som sagt, detta har inte varit en skitvecka och nu hoppar jag in i duschen! 



Maria

4 kommentarer:

  1. Jag brukar ha fredagskänsla på torsdagar men jag är inte ledig på fredagar. Det är ändå en härlig känsla. Önskar dig en fin fredag. Kram Anette

    SvaraRadera
  2. Då tar vi helg nu både Du & jag, startar med lediga fredagar den här veckan och hela terminen fram till sommarsemestern. Helghandlat, städat och ätit.... Nu lite soffhäng sippandes på ett litet glas rött efter en toppen vecka!
    Ha det gott och njut av badet, kram Kate

    SvaraRadera
  3. Trevlig helg då... Kraaam Pia

    SvaraRadera
  4. Vilken härlig bild på dig! Så mysigt att ha ett bubbelbad. Jag jobbar halv dag imorgon sen blir det en helg nere i stugan, vi ska flytta ner yngste sonen som ska börja plugga i Halmstad. Jobbigt att siste flyttar ut men det är väl bara att acceptera... Ha en fin helg, kram Suss

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...