tisdag 7 juli 2015

Ny vas och nya ljuslyktor, en vinst!

Visst är de vackra?


Min nya vackra vita vas, med tillhörande ljuslyktor! 

De kommer från DIXIE och är en vinst, i en utlottning som jag vunnit hos tjejen med den HÄR trevliga mysiga bloggen! 
Jag blev så glad när jag fick veta att jag vunnit, och såg framför mig hur snyggt det skulle bli på TV-rumsbordet! Och det blev det också! Det behövdes något vitt som "lättade upp" lite där ;)

Det är ett så härligt vackert glas i vasen och lyktorna och med den stilrena formen, passar de in var som helst! 


Ja, jag är nöjd med dem helt enkelt! ;) =)


Maria

9 kommentarer:

  1. Så snyggt och så kul med en vinst! Ha en fin dag! Kram Camilla

    SvaraRadera
  2. Verkligen fina och stilrena. Passar bra lite här och var. Kraaaam och Grattis till vinsten / Pia

    SvaraRadera
  3. Älskar cylinderformade ljusstakar och vaser! : )

    SvaraRadera
  4. Jättefina!!!! Härligt när man blir så nöjd och kul när man vinner:))
    Ha de fint!
    Kram från ett blåååsigt Ekenäs;-)

    SvaraRadera
  5. Grattis till vinsten. Jättefina! Passar så bra in där på tvrumsbordet.
    Ha det gott vännen
    Kram Maria

    SvaraRadera
  6. Grattis, du ahr det så himla fint hemma kram Diana

    SvaraRadera
  7. Verkligen jätte fina! Kram Anette

    SvaraRadera
  8. Väldigt fin vinst, må jag säga! Grattis! Och blommorna var ju urhäftiga i färgen!

    SvaraRadera
  9. Grattis till vinsten kära du! Det är så roligt och lyxigt att vinna!

    Kram Jenny

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...