söndag 5 juli 2015

Värme både inombords och utombords ;)

Ännu en varm och fin julidag...

Denna fina sommarsöndag har till stor del spenderats i bil. Jag och Mannen i mitt liv har levererat fyra glada tjejer till sommarstället i Dalarna. Med en stor bekväm bil så gör det inget att sitta i bilen och utetemperaturen visar på runt 25  grader. Dessutom så värmer det i mammahjärtat när man ser sina barns lycka och glädje över att få åka på lite "semester". 
Deras första planer var att åka till Gräsö i Roslagen och "naturtälta". Dock tyckte inte jag och Mannen i mitt liv att det kändes helt ok att fyra unga tjejer drog iväg på det hur som helst, så vi erbjöd oss att köra dem till stugan istället och lämna dem där ett par dagar. (Där finns ju farmor och farfar nära också ;)

Nu är vi hemma igen, jag och Mannen i mitt liv och nu blir det banne mig ett bad. Igår blev det nämligen film istället. Bättrade på söndagskänslan med lite "söndagsnöje" ;)


Maria 

4 kommentarer:

  1. Men vad mysigt, att de vill åka tillsammans och ha lite stughäng!

    Kram Lena

    SvaraRadera
  2. Vad kul! Syskonkärlek på hög nivå. Mina killar har gjort något liknande, brorsornas dag kallar dom det. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  3. Men va mysigt med lite "sommarstugehäng" - så mycket bättre än att låta dom tälta!!


    SvaraRadera
  4. Vad mysigt de ska ha!
    Ha en toppen vecka.
    Kram Kia

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...