torsdag 16 juli 2015

BILD och bilder

Det har ju kommit upp en bild på väggen


Har ägnat morgonen och förmiddagen åt att rensa bilder i både mac och iphone... Urtrist, men det var ett måste...  Kom på att jag inte visat er tavlan som jag satt upp ute i uterummet.

Inget märkvärdigt alls (om man jämför med gårdagens fotoutställningar;) men en trevlig BILD från ikea, som ramats in i en stor ram med passepartout. Själv tyckte jag det blev bra i alla fall. Men har ju inte riktigt bestämt om den "provisoriska caféhörnan" ska vara kvar eller inte. Just nu står där svarta stolar, eftersom jag bytt ut ett par i köket... Förändringar, ni vet ;) 
Jag har svårt att låta bli att ta bilder på stilleben och detaljer.
Det blir mycket bilder att rensa... Men det passar ganska bra idag, då det är mulet och jag behöver tvätta inför min och Mannens kommande mini-semester. 

Vad gör ni idag? Fortfarande semester? Börjat jobba? Inte gått på semester än, kanske? 



Maria

5 kommentarer:

  1. ja rensa bilder borde man verkligen göra. Fint med världskarta där.. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  2. Perfekt att ha såna där bilder att plocka fram när det inte är läge att fota. Och snyggt var det också.

    Jodå, semester här också. En arbetssemester skulle man kunna säga, eftersom vi nu är inne på åttonde dagen i rad med trädgårdsarbete. Man börjar känna sig lite mör nu.

    Kram Lena

    SvaraRadera
  3. Snyggt och vilken cool lampa. Kram Anette

    SvaraRadera
  4. Snyggt och vilken cool lampa. Kram Anette

    SvaraRadera
  5. Jag har en massa bilder att radera... Skönt att få det gjort en mulen dag!
    Här är jag i semesterbubblan... Mer tid ute och mindre tid vid datan!
    Kvällen är mulen och vi ska strax kolla på film!

    Kram Sandra

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...