söndag 19 juli 2015

Ännu ett fint Odd Molly-fynd

Det är kul när man hittar fina fynd

När jag "klickade hem" den där ljusblå klänningen som ni kunde se HÄR, ja då köpte jag samtidigt denna blus/topp. Också den från Odd Molly och till ett riktigt bra pris! En bit under halva priset. Ni hittar den HÄR. Jag blev så förtjust i modellen så jag har beställt en till i annan färg, faktiskt. Bäst att passa på, när det är "nästan gratis" ;) 

Gillar ni också att fynda? Ja, det gör ni väl förstås?? ;) =) 


Maria


6 kommentarer:

  1. Snygg!! Har allt också spanat på den godingen, men klickfingret har hållit sig i styr, än så länge.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Du passade superfint i den. Jag är hemma en snabbsväng från landet och hade också ett litet paket att hämta ut, en fräsig kjol som jag blev väldigt nöjd med. Såg att ni är i Gbg nu, jag som tänkte hållit utkik efter dig i Lysekil imorgon. Tänkte att det ju är nära Smögen men tji fick jag :) ha det härligt här i vår fina stad. Kram/
    Berit

    SvaraRadera
  3. Hade gärna plockat en Mojito men tyvärr plockat fästingar istället! Minipyttesmå livsfarliga hatobjekt!!

    SvaraRadera
  4. Fin :) jag har ju klänningen i samma kram Diana

    SvaraRadera
  5. Hej!! Kanske en konstig fråga men kom in på Er blogg när jag bildgooglade "grå ytterdörr" och bara måste fråga vad Er dörr kommer ifrån? Är i detta nu mitt upp i vårt husbygge och ska köpa dörrar! Med vänlig hälsning, Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den är köpt från dooria, men det är 4 år sedan vi beställde den och den verkar inte finnas kvar längre. Tyvärr... Då det är flera som frågat mig faktiskt. Vad roligt med husbygge! Hoppas ni hittar vad ni söker.
      Mvh
      Maria

      Radera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...