måndag 20 juli 2015

När man bara kommer på nya idéer (och kanske orsakar magsår på kuppen ;)

Nya idéer...


När jag gick runt lite på baksidan härom dagen, så fick jag en ny idé. Det är inget konstigt eller speciellt, jag får nya idéer typ hela tiden. Saker som jag vill göra inne eller ute...

Den här gången handlar det om platsen som vi har bakom vår carport/förråd. Jag planerar att göra en planteringshörna där. Det är inte den nya idén, utan den nya idén är att det inte bara ska bli en planteringshörna, utan även en "hängmattehörna". Den där hängmattan flyttas bara runt kring spabadet och uterummet, och har ingen perfekt plats. Att ha den i planteringshörnan, ligga där och blicka ut över trädgården, ja det vore något det!

Mannen i mitt liv höll med mig och var nog glad att det inte var värre planer än så... Han börjar få nog av alla mina idéer och projekt tror jag. (Får väl magsår, p g a mig snart, stackarn...;)  Åtminstone de som han blir involverad i... Jag hade tänkt att fortsätta med trädäcket ut där, som golv.


Jag undrar om Mannen i mitt liv fattar att det är han som ska bygga trädäcket.... ;)


Maria


5 kommentarer:

  1. Haha... gör som vår väninna: Hon berättar vad alla andra väninnors män gör (hon hittar på såklart) och sedan ber hon om en femtedel av vad de andra gör. Funkar varje gång!! : ) och så en baguette med smaskigt i + en öl efteråt, så blir guben nöjd. Vi säger väl som vi brukar: Happy wife, happy life... : )

    SvaraRadera
  2. Ha ha , låter precis som mig ;-) Å nu när vi varit iväg en vecka så är jag fullproppad med inspo och id´ér som jag vill göra hemma. Nu måste jag bara finna tiden till att göra det för vi har lite inbokat o då hinner man ju liksom inte allt det där;-)
    Har ett stenparti som jag ska ta itu med, fick massor av inspo i Danmark där de gör väldigt mycket stenpartier.
    Ha de fint o lycka till med alla projekt :)
    Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Blir man någonsin klar med hus, tror inte det, men man får Linda in alla idéer och låta de mogna, så mannen fått tänka till å tro att det var hans ide fr början. :-) Det brukar funka här....men tar visserligen lite tid...haha. :-) kramizz Laila

    SvaraRadera
  4. Hahaha, det där sista viskade du väl!? Känner så igen mig! Jag blir galen på alla idéer som poppar upp. Fast det är ju rätt kul också! Och den där hängmattan där, på trädäcket, det blir super! Det blir ju bra intill den där poolen…. ;-)

    Kram Lena

    SvaraRadera
  5. Det kommer nog bli kanonbra. Det där tipset du hade om hur man hänger upp en stege.. Det har vi tagit till oss av. Fniss! Kraaam på dig/ Pia

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...