tisdag 26 maj 2015

Nya fina böcker!

Coffeetablebooks...


Är det något jag är svag för, när det gäller böcker, så är det coffeetable-books! Ögongodis! Igår hämtade jag ut ett paket med böcker på posten. En jättefin coffeetable-bok. "En kopp kaffe på Nordpolen". 

En bok fylld med recept på bakverk, massor av fina bilder och en hel del historia. Historia om och från ett konditori... Ska bli riktigt spännande att fördjupa sig i den. Den hamnade på tavel-listen med andra fina böcker, ute i uterummet. Gillar att böcker är snygga att se på ;) 

Den andra boken var en helt annan bok. Men fin den också!  "Om att älska". 90 berättelser om hjärta och smärta. Jag tror att den ska få hänga med ut i hängmattan, när den åker fram. Känns som ett bra sätt att koppla av, eller hur!?  Hoppas på sol i helgen, så kanske hängmattan plockas fram! 

Gillar ni också fina böcker?


Maria

5 kommentarer:

  1. Oj, ja älskar fina böcker till mans stora förtret...han tycker att jag har alldeles för många :) kram

    SvaraRadera
  2. Du är verkligen en riktig "bok-fantast".. ;) Kul att bläddra i medan man slappar i uterummet. Så mycket fina blommor Ni inhandlade. Schersminbusken tillhör mina absoluta favorit. Den doftar " sommar hos farmor" för mig...
    Ha det gott vännen, tisdagskram från Kate

    SvaraRadera
  3. Du har kompis-Steffos bok! Bra!! Det är vår bästa polare. : )

    Mian

    SvaraRadera
  4. Du har kompis-Steffos bok! Bra!! Det är vår bästa polare. : )

    Mian

    SvaraRadera
  5. Mysigt med såna där böcker man både kan läsa från pärm till pärm och att bara bläddra i. Eller till och med bara titta på! Vi har en stor packe böcker i olika genrer mellan fåtöljerna vid kaminen. Perfekt ställe!

    Kram Lena

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...