torsdag 21 maj 2015

Nystädat och en ny vunnen bricka

Äntligen...


Nystädat och fräscht här hemma! Vi brukar städa en gång i veckan, och hjälps åt med "de allmänna utrymmena" då. De egna rummen, ansvarar var och en för själv. Alltså jag och Mannen i mitt liv städar vårt sovrum, och ungdomarna sina. Jag har ju dessutom min lilla ateljé på min lott, förstås. 

Det blev ingen veckostädning förra veckan, eftersom jag och Mannen i mitt liv var i Göteborg. Och det märktes nu kan jag säga, att det gått 1,5 vecka sedan sist... Rörigt och ofräscht. Usch, gillas inte av mig. Men nu så, är det alltså städat och fräscht igen. I några dagar i alla fall ;) 

Kolla in den nya fina brickan på rumsbordet! En vinst som jag vunnit i en utlottning på den HÄR roliga bloggen! Massor av fina tips och urtjusiga utlottningar! Nästan så man inte vill dela med sig av tipset, för att ha större chans att vinna... Haha... nej, egoister ska vi inte vara! ;) 


Brickan kommer HÄRIFRÅN och är verkligen ljuvlig! Den passar perfekt till looken som vardagsrummet har just nu, med det lilla lilla rosa....



Maria

5 kommentarer:

  1. Det lyser rent och fräscht hos dig, så jättefint du har det. Du kan det där med att pynta och fixa.
    Grattis till vinsten! Passar så bra in där på bordet.
    Ensamkväll här i kväll, D är på vift, lite trist. Men sonen och Lykke är ju hemma:)
    Härligt med fredag i morgon.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Härligt!
    Här är med nystädat nu, så skönt att komma hm till ett rent hus imorgon.
    Vilken fin bricka!!! Kul att DU vann!!!!
    Sv gott!
    Kraaam Anna

    SvaraRadera
  3. Men titta vad fint det blev! Vad roligt när våra vinnare blir glada! : )

    SvaraRadera
  4. Skönt med nystädat och jättefin vinst du erhållit. :-) Här blir det städning till helgen, då jag legat sjuk hela veckan och inte orkat ta tag i det. :-) Kramizz Laila

    SvaraRadera
  5. Vad himla fint det blev... Känns ju himla skönt när man har städat till helgen. Själv har jag det ogjort än så länge :/ kram

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...