torsdag 7 maj 2015

Reklam som lockar till skoköp ;)

Jag lockades av reklamen...


När jag och Mannen i mitt liv var till Dalarna för några veckor sedan, hade jag en sprillans ny inredningstidning med mig, som "tidsfördriv".

Min blick fastnade för en reklam... Ett par skor, som hade allt som jag letat efter. Sandalett, kilklack, rosa och "stängd" tå. Den ville jag verkligen ha!!! Jag såg ju vilket märke det var, så jag tog helt enkelt och googlade på orden ten points, rosa, kilklack ;) Fick upp en bild direkt som ledde mig till en nätshop. Klick, klick så hade jag köpt dem ;) 

Några få dagar senare kunde jag hämta ut dem. Jag var så ivrig att se dem och att prova dem. Lite orolig att de skulle vara F Ö R rosa...


Alltså... de är precis så perfekta som jag hade hoppats på! Härlig rosa färg, lagom hög klack och det är äkta skinn. När jag satte i fötterna i dem fick jag en riktig wow-känsla... Så otroligt sköna! Känns knappt att man har dem på sig. Lätta är de också. Jo, efter att ha gått en kväll i dem, så kanske det känns att man har dem på sig ;) Det där med täckt tå har jag letat lite efter, eftersom jag ibland skulle vilja ha en hudfärgad strumpbyxa till kjol/klänning och tycker verkligen inte att strumpklädda tår i öppen sko är snyggt... 

Jag är verkligen helnöjd med köpet! Har inte använt dem än, men funderar på att inviga dem i helgen, då det väntas lite trevligheter igen. HÄR  beställde jag mina skor, om någon blev intresserad. 

Hur är det med er? Brukar reklamen locka er till köp?


Maria 

12 kommentarer:

  1. Jättesnygga! Ser ut att vara men skön rosa färg. Roligt att du hittade dem och köpet blev så lyckat.
    Jag faller ofta för reklam, och senast är det en klänning från Indiska. Men den går inte att få tag på, sålde slut på en vecka sa tjejen i kassan. Köp den i internetbutiken var hennes råd. Och där hade jag ju sett den dagen innan. Men när jag kom hem och skulle beställa finns den inte där heller. Suck:)
    Snart är det helg:)
    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Snygga!
    Ojaaa jag faller för reklam och (bloggar som visar diverse)
    Lätt påverkad kanske hehe
    Sist var ett par byxor men på mig satt dom som "hej kom och hjälp mig" hängde genast tillbaka dom

    Ha en fin kväll
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  3. Jättefina skor! Och ägarinnan är vacker hon också :)
    Det är sällan jag lockas av reklam, kan faktiskt inte ens komma ihåg om det någonsin har hänt.. :)

    Kram Jonna

    SvaraRadera
  4. Dom var ju skitsnygga rent ut sagt. Ja jag är lättlurad säger i alla fall maken. Fniss! Går på all reklam , nej men visst händer det. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  5. Åh vill ha!! Synd att de var slut i min storlek :(

    SvaraRadera
  6. Toksnygga skor! Härligt när man prickar rätt så där. Jag blir nog mest lockad av andra bloggtips, inte så mycket reklam. Tror jag, haha. Kanske blir det undermedvetet.

    Kram Lena

    SvaraRadera
  7. Vad kul att de passa så bra! Bra med reklam ibland!
    Ha en toppen helg!
    Kram Kia

    SvaraRadera
  8. Men ååååå så fina!!!
    Jag som med älskar rosa tycker att de är helt underbara!!
    Reklamen tjänade sitt syfte där kan man säga;-)
    Kram på dig!
    /Anna

    SvaraRadera
  9. Såå snygga !!!
    och ja jag faller nog för "reklam"..lättare att se produkter på personerna som man gör i bloggar osv.. så när bloggare gör reklam gör det nog mer än ett reklamblad måste jag säga..
    Kram

    SvaraRadera
  10. Super läckra ! Härligt att dom passade dej perfekt .Önskar dej en mysig och skön helg .Kram Rita

    SvaraRadera
  11. Så himla snygga skor du har fått tag i och rosa dessutom. Kram Susanne

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...