onsdag 20 maj 2015

Stoltaste mamman på modevisning!

Oh, så stolt jag är ikväll!!!


Jag har nämligen varit på modevisning nu ikväll, tillsammans med tvillingdöttrarna. Och inte vilken modevisning som helst inte! Nej, det var Mellantjejens skola som visade upp sina alster som de sytt.  
Och inte nog med det... Minstingen gick modell i en av Mellantjejens outfits, från kollektionen. 

Så klart man är superstolt då! En modell och en designer med på modevisningen ;) Tyvärr, så var det hur svårt som helst att hinna med att få någon bra bild. Det satt folk precis framför, det var ganska kort "catwalk" och jag hade nog fel objektiv också :( Samt att jag nog var lite rörd också, och skakade lite på handen ;)  Men jag ska kolla om det går att få tag i den inhyrde fotografens bilder, så ni kan se hur snygg Minstingen var i Mellantjejens snygga kreation! 

Tills dess, så får ni hålla tillgodo med VOGUE-planschen som Mellantjejen målat! Om jag får säga det själv, så har hon talang, eller hur!? ;)


Maria 

11 kommentarer:

  1. Jättefin bild verkligen talangfull ska bli kul och se kreationen hon gjort ockdå :)
    Förstår att du är stolt !!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vilken kväll, så häftigt att se sin dotter gå mannekäng i andra dotterns kreation. Inte dåligt. Så duktiga de är båda två. Vill ju gärna se bilder också:) Förstår att du är stolt, klart du ska vara det.
    Kram Maria


    SvaraRadera
  3. Jag skulle kunna köpa den planschen rakt av, så galet snygg, hon är bara sååå duktig. Förstår att du är stolt som mamma och jag förstår vem de har ärvt sin talangar ifrån. Hoppas så att vi får se bilder från modevisningen både på modellen och kreationen. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  4. Klart du ska vara stolt!!!
    Planschen är urflott!!!!!!!!!!
    Natti!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  5. Underbar känsla det där med stolthet. Har upplevt samma sak för något år sen. Hoppas vi får se bilder från visningen. Hon är säkert lika duktig spm sin mamma. Kram

    SvaraRadera
  6. Men vad spännande, det vill vi se!! Absolut! : )

    SvaraRadera
  7. Ja herregud vilken talang hon har om man bara ser till planschen som hon har målat! :)
    Förstår att du är stolt, och det vore jättekul att få se hennes kreationer.

    Kram Jonna

    SvaraRadera
  8. Hej Maria
    Men så roligt!
    Jag förstår mycket väl att du är stolt :)
    Och jag måste verkligen hålla med om att hon har talang, vilken bild!!
    Hoppas allt är bra med dig och att våren och värmen börjat komma till dig, här har det varit regn i veckor känns det som men nu lovar de fint väder till helgen :)
    Stor kram till dig
    Jessica

    SvaraRadera
  9. Vilken fin plansch! Hon är ju superduktig! Kram Camilla

    SvaraRadera
  10. Oj, förstår att du är stolt över dina tjejer!! Hoppas vi får se några bilder här sen:)

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  11. Ojoj, vad kul! Förstår att du var stolt! Och ja, visst har hon talang tjejen! Jisses vilken läcker bild!

    Kram Lena

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...