onsdag 13 maj 2015

Det ena skoköpet leder till det andra...

Ett par till, blev det...


De där ROSA SKORNA, som jag föll för i reklamen, ni vet. Alltså de var ju så supersköna. Gick i de hela lördagen från eftermiddag, till sen kväll, både på kullerstensgator och över trädrötter ;) 


Jag hade sett på nätet att det fanns en annan variant i samma kollektion, typ. Fast en svart, med öppen tå och vanlig klack. Men i skinn och samma material i sulan. Jag beställde hem dem redan i söndags, och fick dem igår. De verkar vara precis lika sköna som de rosa. Så lätta och bekväma i mjukt skinn. Tror att det blir en favorit det här med!

Dessa köpte jag HÄRIFRÅN, om det är någon som vill läsa mer. Gillar ni också skor? 



Maria



4 kommentarer:

  1. Roligt när man hittar ett märke som man trivs med. Snygga de svarta också. Jag gillar skor, det har blivit ett par nya i vår. Men jag har inte använt dem ännu, de är lite mer somriga. Har även provat ett par espandrillos som jag skulle vilja ha, men vi får se.
    Ha en skön långledighet både hemma och här i Göteborg
    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Köpte ballerina igår... : )

    SvaraRadera
  3. Gillar skor men köper sällan. Du hittar ofta så fina och sköna skor. Ha en härlig Kristi himmelsfärds helg! Kraaam Pia

    SvaraRadera
  4. wow snygga de där, och bra pris! Får spana in. Så tråkigt, jag har inte använt sommarskor alls denna vår - varit alldeles för kallt att ens vara barfota i skorna som jag alltid är så snabbt det går ;) Borde vara dags snart! kram Milla

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...