söndag 31 maj 2015

Mors dag

Grattis till alla mammor!


Hoppas ni alla haft en fin dag idag! Oavsett om ni är mammor eller inte. Själv kan jag inte påstå annat än att det varit en bra dag. Alla döttrarna samlade till lite förmiddagsfika med "Morsdagstårta". 


Uppvaktad med både tårta och present. Fint lyxigt doftljus som doftar underbart. Sedan efter lunchen så åkte vi till stora köpcentret tillsammans. Jag och alla fyra döttrarna. Det är inte ofta vi gör det nuförtiden, åker alla samtidigt. Så mysigt! Jag blir glad av sådana stunder! Att jag upptäckte att jag fick gå ner i BH-storlek från 75, till 70, när jag skulle köpa BH, gjorde ju inte dagen sämre... Eller att jag till min glädje kom i 36:orna på byxor. Tur att jag provade dem, var ju säker på att de skulle vara för små och några 38:or fanns inte... Ja 7 kg viktminskning i höstas har gjort sitt.  
Ja, det har varit en skön och mysig dag. Denna "Mors dag". Tack mina döttrar för att jag får vara er mamma och tack min egen mamma för att just du är min mamma! Och tack svärmor för att just du råkade bli min svärmor! Sänder också en tanke till alla mammor där ute som inte har era barn hos er längre, ni är fortfarande mammor i mina ögon. Sänder också en tanke till er alla som inte har er mamma kvar. 

Kram till er alla!


Maria





4 kommentarer:

  1. Mamma - ett ansvar och en glädje utan gränser. : )

    SvaraRadera
  2. Fint du skriver. Låter som en jättemysig dag. Heja dig som gått ner så mycket i vikt, önskar jag med hade det:)
    Ha det gott vännen
    Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Åh vad mysigt! Och vilka fina ord!

    Tack snälla för din ord hos mig! Jag brukar inte bli så deppig på Mors dag, men just den här gången blev det lite tufft. Men livet går upp och ner såklart.
    Kram Malin

    SvaraRadera
  4. Go kväll!
    Vilken mysig Mors Dag du hade! Förstår att det var härligt att ha döttrarna samlade!!
    Duktig du är som gått ner så mycket i vikt! Kan tro att känslan är underbar när man kan ha mindre storlekar!
    Ha nu en fortsatt mysig kväll!!
    Kram Annika

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...