lördag 16 maj 2015

Att bara ha det så himla bra!!!

Lördag kväll...


Jag och Mannen i mitt liv softar i uterummet. Hemkommen från en underbar vistelse i Göteborg. 

Vi har haft det så galet bra, och jag återkommer imorgon med ett inlägg från det. Det går bara inte att slänga ihop "så där på en kvart" för att det ska bli rättvist! Nej, det kräver sina väl valda ord ;) 
Galet bra har vi haft det i alla fall och jag är så tacksam att jag har möjligheten på många sätt och vis att kunna göra sådana här turer på tu man hand med bästa Mannen i mitt liv.

Och när jag kommer hem till mitt trivsamma (tycker jag) hem och mina fina barn, så är jag så otroligt glad och tacksam över mitt hem och min familj! Ja, jag är nog galet nöjd helt enkelt! För mig är det viktigt att njuta av livet och det gör jag! 


Ha en riktigt fin lördagkväll och jag hoppas ni också njuter av tillvaron! 



Maria

6 kommentarer:

  1. Å så roligt att ni hade det bra här. Nyfiken är jag nu på vad ni gjort och var ni bott:) Och jag tycker det är så trist att vi inte var hemma så vi kunde ses, men som du säger så kommer det fler tillfällen:) Vi njuter av tillvaron vi också.
    Ha en mysig kväll vännen
    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Låter härlgit med liten vistelse i Göteborg och ni ser ju att ha det toppen mysigt ni två! :) ha en fin helg. kram jannice

    SvaraRadera
  3. Kul Maria, att ni hade det bra och har det bra. Det är så roligt att läsa och ert uterum är det också roligt att se bilder från.Kraaam Pia

    SvaraRadera
  4. Välkomna hem igen efter er Göteborgsvistelse. Ser fram emot lite bilder från den... Visst har vi alla den finaste familjen, lyckligt lottade är vi allihopa, gäller bara att alla ser det :) :)
    Regnig söndagskram från Kate

    SvaraRadera
  5. Så härligt! Ja vi är lyckligt lottade som har det så bra! Kram Camilla

    SvaraRadera
  6. Vilka fantastiska tavlor ni har!

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...