tisdag 22 april 2014

Vardag och nominerad till veckans blogg

Då var påsken över för denna gång, och det är vardag igen!


Påskpyntet, eller "påskpiffet" som också kan kallas för "vårpiffet"  får vara kvar. Vår är det ju fortfarande ;) Det ryker till helgen i alla fall. Allt utom silveräggen, de kan få stå framme ett litet tag till. 
Jag är nominerad till veckans blogg denna vecka hos BESÖKSTOPPEN och skulle bli så glad om ni röstar på mig (förutsatt att ni tycker att jag är en värdig vinnare förstås! ;). En gång per dygn kan man rösta. Jag gör en utmaning av det, jag gör som Katarina med bloggen SALLYS HUS. (Titta in till hennes mysiga blogg, om ni inte har upptäckt den redan!) OM jag vinner så är det ju er förtjänst, och då kommer det bli en tävling för er, här på bloggen ;) Låter det intressant? Vi kör på det! 

Ha en riktigt fin ny vecka!


Maria

15 kommentarer:

  1. Röstar på dig, vill såklart att du o din mysiga blogg ska vinna. Själv plockade jag ner allt påskpynt igår, snabbt upp innan påsk o snabbt ner efter.....Ha en härlig start på veckan. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  2. Spännande, ska kika in o rösta på dig ikväll! Dags att rusa till jobbet nu ;) kram Suss

    SvaraRadera
  3. Röstar på dig igen, din är en favorit:) Det lilla påskpynt jag hade framme är kvar, men tar nog bort det i veckan.
    Ha en fin vecka
    Kram Maria

    SvaraRadera
  4. Ja, nu är påskhelgen över och jag får äntligen vara ledig ;)
    Lycka till i tävlingen!
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Grattis till nomineringen och klart att jag röstar på dig och din fina blogg!
    Önskar dig en strålande fin dag!
    Kram viktoria

    SvaraRadera
  6. Haha Va go du är!
    tack för gulliga ord <3

    Klart du ska vinna..
    å nu de sista dagarna kan jag ju rösta 2 ggr per dag...en gång från jobbet också..;)
    Lycka till nu!
    Vilken fin bild
    Kram Katarina

    SvaraRadera
  7. Hihi..kom på att jag alldeles har glömt att jag även kan rösta från telefonen..
    Bättre sent än aldrig.. så nu har du fått 2 röster i dag av mig å så kan jag rösta en gång till då jag kommer hem...
    Å så får du vara duktig och skriva på fb och insta så alla dina vänner röstar också..;)
    Kraaaaaam

    SvaraRadera
  8. Grattis till nomineringen ,klart jag röstar på dej och din underbara blogg.Ha en fin tisdag .Kram Rita

    SvaraRadera
  9. Grattis i efterskott och grattis till nomineringen!! Kul med ny symaskin, passar dig men jag fick för mig att du hade en rätt ny eller?? Fast man kan ju alltid uppdatera sig lite. :)

    Ha en toppen kväll!
    Kram Kia

    SvaraRadera
  10. Klart att du är en värdig vinnare kram Diana

    SvaraRadera
  11. Klart du ska vinna! Jag röstar på. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  12. Men åh vad kul! Jag röstar såklart! Påminn mig gärna under veckan då jag är lite tankspridd just nu.

    Kram Malin

    SvaraRadera
  13. Det låter som en deal tycker jag. Lycka till. Kram anette

    SvaraRadera
  14. Men Maria.... Grattis till allting!! Födelsedag, nomineringen och symaskinen!!! Vilken helg...
    Gaaahhh, har inte glömt den eventuella träffen, med tidtabellen för buss eller upptåget... Typiskt mig! Kollar det snarast, om du inte har planerat något annat....? Tisdagskram från Kate
    PS. Röstar också, varje dag!!

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...