onsdag 9 april 2014

Fabriken utmanar till sköna gröna vardagsbilder

Till min stora glädje har Fabriken åter öppnat upp!


Jag blev glatt överraskad när jag fick veta att Fabriken "återuppstått" :) Redan har jag missat en söndagsbild, men utmaningen att visa gröna sköna vardagsbilder hänger jag på.
Jag kan verkligen inte skryta med gröna fingrar och någon större kunskap inom växternas värld. Men en och annan växt finns faktiskt här hemma. För trivselns skull. När det gäller att ta hand om växterna och pyssla om dem, så är det väl på nivån "blomvattning". Det där med att plantera om och vänta på nya knoppar, nej det är väl inte min grej riktigt ;) 

Tittar ni in HÄR så hittar ni fler bidrag till utmaningen 
"Sköna gröna vardagsbilder" 


Maria




5 kommentarer:

  1. Jättefin bild! Jag är inte så mycket för inneväxter, ingen omplantering här inte:)
    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Det ser i alla fall rysligt proffsigt ut. Kraaaam Pia

    SvaraRadera
  3. Men åå vilken fin bild o vilken kruka!! Sååå fin..;)
    Å ert sovrum...to-die-for..
    Såå fint!
    kram Katarina

    SvaraRadera
  4. Hej Maria!
    Jag har sista tiden inte haft mycket tid för bloggen eller hunnit titta runt hos er bloggvänner. Något som jag ej heller hunnit var att titta i nya numret av Drömhem & trädgård som nu legat hemma på bänken och väntat på mig. Jag tog med den på jobbet idag och satt på lunchen och småbläddrade och fick då syn på DITT hus.. WOW! Stort grattis vad kanonkul att få vara med i ett sånt reportage! Så många sidor och fina bilder från ert hem.. verkligen kul!
    Önskar dig en fin helg!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  5. Vad kul att Fabriken uppstått. Fin bild. Jag tror att jag har lite gröna fingrar ibland iallafall.
    Har köpt tidningen, men glömt kolla i den. Såg att en till bloggerska är med, så jag måste öppna den ikväll.

    Kram Helena

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...