fredag 25 april 2014

Happy Friday! Tack för alla röster, det räckte inte ända fram. Men....



Tack alla ni som kämpat med att rösta!


Tack så hemskt mycket för att ni gjorde allt för att jag skulle vinna! Ni som lade ner tid på att rösta från flera IP-adresser och röstade varje dag, vad härliga ni är! Vilket engagemang för min skull! Vad tacksam jag är att jag har er! Tyvärr, så räckte det inte ända fram. Det blev silver ;)



(Minns ni förresten reklamen, för Yoggi, tror jag det var, när en liten kille kommer hem (till mormor/farmor?) och visar sin silver medalj och glatt utbrister  "Jag fick silver!!!" och så är det någon sur tant där hemma (mormors/farmors granne?) som säger "Silver å silver... du kom ju bara tvåa..." )
  
Men jag är inte ledsen för det! Jag vann ju faktiskt den där "tävlingen" hos besökstoppen för knappt ett halvår sedan, vilket ni kan läsa om HÄR  :) Men jag kan tänka mig att ni är besvikna över att det inte blir någon utlottning!??
Jag kan ju bara inte göra er besvikna, ni är ju mina läsare, det är ju tack vare er som jag fortsätter att blogga. Tack vare er respons i "tittarsiffror" och fina hälsningar, så det är väl klart att vi ska ha en utlottning här, eller hur!!?? :) Håll utkik under de närmsta dagarna, bara! Titta in, så ni inte missar ;)

    Tills dess "Happy Friday" och lyssna gärna på detta,   
                      som gör en riktigt glad =)




Maria

13 kommentarer:

  1. Yes, solen skiner och det är fredag!!! Underbart..! Silver å silver... Stort grattis till medaljen! Röstade så många gånger som det gick!!
    Det svarta skåpet... ljuvligt! Tur det räddades! Mitt/vårt vita stora tittskåp ser maken att det gärna klyvs till en vedhög, men icke säger frun i huset...:)
    Laddar för upptåget imorgon runt lunch, och Stationen blir perfekt!! Återkommer via mail.... eller mobil ;)
    Fredagskram från Kate

    SvaraRadera
  2. Ha en härlig fredag finis kram <3 Diana

    SvaraRadera
  3. Hoppas du får en trevlig fredag och helg! :-)

    Kram N

    SvaraRadera
  4. Grattis till silvret då och tack för din röst på min blogg! :)
    Ha en fin dag!
    kram viktoria

    SvaraRadera
  5. Stort grattis till silvermedaljen!
    Jo då jag tittade in några gånger och röstade på dig. Klart man vill hejapå.
    Här har vi långhelg igen. Det blev bara tre arbets/skoldagar för oss denna vecka. Han precis få iväg ungarna till skolan och så var de lediga igen. Hade precis hunnit tvätta och stryka skoluniformen och så skulle den tvättas igen!!
    Men efter ett långt, två veckor, påsklov var det rätt skönt att ha en kort vecka som lite inskolning. Själv håller jag på med lite pyssel här hemma som legat ett tag, ett långrandigt projekt minst sagt. Ska snart visa på bloggen bara en sista tuch först bara. I morgon ska jag till Ikea och köpa matta, de hade jätterabatt denna veckan så jag hoppas det jag vill ha finns kvar. Åker själv då mattan inte kommer få plats i bilen om jag tar passagerare. Ska bli skönt att åka och handla själv.
    Dags att gå och kvällsfika med mannen nu. Han roppar att fikat är klart.
    Trevlig helg min vän!
    Kram Anette

    SvaraRadera
  6. Grattis till silvret! Roligt att du kör utlottning ändå:) Jag och Lykke sitter i var sin solstol och njuter nu:) Helt underbart.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  7. Grattis till silvret, själv kom jag väl sist när min blogg var nominerad där. Så gnäll inte! ;0)

    Önskar dig och de dina en trevlig fredagskväll.
    Kram Linda

    SvaraRadera
  8. Din blogg är hur finns om helst ändå, med eller utan tävling!
    Kram och ha en fin fredag!
    Judita

    SvaraRadera
  9. Grattis till silvret o hade jag fått bestämma hade det blivit en stor gnistrande diamant, för det är precis vad du är här i bloggvärlden en juvel. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  10. Attans, men silver är ju finare än guld ;)
    I alla fall i inredningen tycker jag..

    Och GRATTIS i efterskott! :)
    Ser ut som du fått dig en ny fin leksak, så många fina mönster du kan sy nu :)

    Ha en fin kväll!
    Kramar

    SvaraRadera
  11. Skit också... men för mig och alla dina andra bloggvänner är du nummer ett :))
    Hoppas du har en underbar kväll.
    Stoooor kram
    Jessica

    SvaraRadera
  12. Äsch då... Grattis ändå till silvret. Kul att bara bli nominerad tycker jag. Kraaaam Pia

    SvaraRadera
  13. Grattis till den fina silverplatsen. Happy är min favorit för tillfället. Man blir så himla glad när man lyssnar på den. Kram Anita

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...