onsdag 16 april 2014

Soliga onsdag, underbara ljus!

God morgon!


Morgonens powerwalk är avklarad. Det är så himla skönt att ta den där rundan på morgonen, före frukosten. Så är det gjort, liksom ;) 


Onsdag, så skönt, snart helg igen :) En onsdag med solsken. Jag är glad att vi har alla de där 26 fönstren...

Det blir så ljust inne, redan tidigt på morgonen. Tänk vad det där ljuset gör för humöret. Och så skönt att det är ljust längre på kvällarna. Helt plötsligt så känns det som att man fått mer tid ;)

De silvriga äggen är på plats på rumsbordet. Putsade så de blänker i solen. Påskpyntet är därmed klart ;) 



Maria

12 kommentarer:

  1. Ljuvliga morgonsol som skiner in genom mina grymt skitiga fönster.... *skratt*. Men det gör inget, bara solen skiner!!
    Onsdagskram från Kate

    SvaraRadera
  2. Snyggt! Härligt med morgonpromenad! Jag ska nog ut och avverka en sådan nu :-) Ha en solig och go dag!

    SvaraRadera
  3. God morgon!
    Härligt att vara kvar med träningen, tidigt!
    Jag håller med dej...skönt att ha det avklarat på morgonen!
    Jag har funderat...fniss i flera dagar på att börja springa. Känner att jag behöver komma igång igen!!
    Visst är ljuset härligt..och solen som visar sig...underbart!!
    Ha nu en fortsatt skön dag! Kram Annika

    SvaraRadera
  4. Det är verkligen fascinerande vad detta vårljus gör med humöret! Underbart!

    Tips - kolla in mitt inlägg nu på morgonen, hihi!

    Kram Lena

    SvaraRadera
  5. Visst är det härligt med ljuset! Hm dags att putsa fönster hos oss...
    Vad fint du har det! Jättefina påskägg! Jag köpte ett liknande igår, men inser nu att jag skulle vilja ha fler :-).

    Kram Malin

    SvaraRadera
  6. Det är hur härligt som helst att starta morgonen med en promenad/löprunda!
    Hua putsa fönster skulle verkligen behövas hemma... Väldigt disigt när man kikar ut hihi
    Ha en fin dag
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  7. Instämmer helt med att många fönster och bra med ljusinsläpp gör att underverk med humöret. Jag märker lite att det är åt andra hållet för mig. Ställde ju dessutom tillbaka klockorna för drygt en vecka sedan så nu är det mörkt redan när vi äter middag vid 18-tiden. Men mörkret har sina fördelar också. Nu känns det som man kan njuta lugnet mer. Inte stressa och hinna med allt som våren vill med trädgård och utegrejer.
    Power walk på morgonen är toppen, helt min grej. Jag har i många år gått PW på morgonen 3-5 dagar i veckan och inne på mitt löpband då tjejerna varit hemma och "satt stopp" för ensamma promenader. Löpbandet blev min räddning. Nu har jag tjejerna i skolan och börjat gå på gym men kör fortfarande PW 3 mornar i veckan. En sån skön start på dagen och så är det gjort precis som du säger.
    Kram Anette

    SvaraRadera
  8. Härligt att promenaden är gjord. Jag tycker allra mest om morgonpromenader, innan frukost på helgmorgnar.
    Skulle gärna också ha 26 fönster, jag ligger en bit efter;)
    Så jättefint hemma hos dig som alltid.
    Kram fina du

    SvaraRadera
  9. Duktig du är med dina morgonpromenader. Jag inner inte alla mornar tyvärr. Vad mysigt påskpyntat du har det. Här är det lite si och så. Målarprojekt, packning av husvagn, tvätt och så lite pynt. En salig blandning! Kraaam Pia

    SvaraRadera
  10. Jag startade också min VABmorgon med en PW, underbart skönt!

    Ha en fin dag och glad påsk.

    Kram

    SvaraRadera
  11. Ja, ljus är lycka! Så mycket piggare man blir! Och visst är PW skönt, önskar jag fick starta mina dagar med det!
    Glad påsk!

    SvaraRadera
  12. Visst känns det så :) som om man helt plötsligt fått mera tid :)
    Det är underbart för både kropp och själ!
    Jag har lite för tidiga mornar för att hinna med en promenad innan jobbet och frukost, min klocka ringer 04:20 varje morgon :)
    Hoppas allt är bra med dig!"
    Stoor kram
    Jessica

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...