onsdag 23 april 2014

Personlig present!

Jag kom på en sak...


Jag har ju alldeles glömt bort att visa er vad jag och Mannen i mitt liv fick i julklapp av döttrarna...  (Ja, jag veeet, det är läääänge sen, förberedde inlägget i vintras och sedan glömt bort ;)

Vi fick en fin trälåda med vårt efternamn ingraverat. I trälådan låg en flaska vin. 

I locket finns lite "vin-tillbehör" av olika slag. 

En rolig present, när man inte riktigt vet vad man ska köpa till någon som fyller år, kanske? Eller en studentpresent? Bröllopspresent? Det får bli mitt tips till er idag! Lådan och andra presenter som kan beställas graverade, hittar ni HÄR!

Glöm nu inte att rösta på mig hos BESÖKSTOPPEN om ni vill att jag ska vinna, och det ska bli någon utlottning här på bloggen ;) 
(Så här långt ser det inte bra ut ;)


Maria

13 kommentarer:

  1. Vilket bra tips. Jag röstar så det ryker vännen. Ha det bra! Kraaaam Pia

    SvaraRadera
  2. Vilken fin och bra present! Jag ska rösta på dig igen...och igen... :)
    Ha en toppendag!
    Kram viktoria

    SvaraRadera
  3. klart jag ska rösta på dig. Jag vann själv denna tävling för en tid sen (se min blogg)du vet väl att du kan rösta på dig själv 1 g/dygn och så klart andra med. Lycka till!

    SvaraRadera
  4. Vilken trevlig present ni fick .
    Här har det städats och grejats, har plockat undan vinterskor och kläder för de lär ju inte behövas längre får jag hoppas.
    Njut av det vackra vädret idag
    Kram Linda

    SvaraRadera
  5. Jag har röstat!
    Ett bra present tips
    Kran Sandra

    SvaraRadera
  6. Vilken fin present! :-)

    Röstar förstås.

    Kram N

    SvaraRadera
  7. Jag som är en riktig vinnörd skulle bli själaglad för en sådan present. Bra jobbat av dina nära och kära!

    SvaraRadera
  8. Vilken fin present och annorlunda, så kul!;)
    O yes, jag röstar varje dag!

    Kram
    Adela

    SvaraRadera
  9. Fin box att ha framme! Jag ska rösta!

    Kram jenny

    SvaraRadera
  10. Röstat och klart:)
    Jättefin present, bra tips till "de som har allt".
    Kram Maria

    SvaraRadera
  11. Underbar present, och ett toppentips!! Röstat igen... :) Onsdagskram från Kate

    SvaraRadera
  12. Hallå där!
    Men vilken fin och annorlunda present. Jätte kul med namnet ingraverat..å snygg att ha stå så fär..;)
    Jag har röstat från 3 ip-adresser idag igen. Röstar i morgon igen förstås...
    Hmm.. säg åt döttrarna att de ska säga till sina kompisar i skolan att gå in o rösta...himmel tänk så många röster du kan få på en gång!
    Håller tummarna...
    Kraaaaaaaaaam Katarina

    SvaraRadera
  13. Jag röstar på! Gillar dina filmtips skarpt! De passar ju min "male-family" .... kram Milla

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...