söndag 13 april 2014

Söndagsbilden

Söndag, veckans sista dag.


Hos FABRIKEN  visas det söndagsbilder idag. Så även här på bloggen. 
En bild som vittnar om fokus på inredning här hemma. För att det snart är påsk, påskpyntet har plockats fram. Det känns verkligen som att det är vår nu, så både sovrum och kök har fått "vårpiff". 
Och så fanns ju reportaget från vårt hem med i senaste numret (nr 5) av tidningen Drömhem & trädgård. Något som jag faktiskt är riktigt stolt över. 

För att se fler söndagsbilder tittar ni in HÄR


Maria



14 kommentarer:

  1. Du har så fint vårpiffat hos dig, skulle säkert kunna bli ett påskreportage också! Tycker det är fint att du piffar med rosa istället för gult!
    Kram, och tack för din snälla kommentar hos mig idag <3

    SvaraRadera
  2. Du har så himla fint hemma hos dej .Underbart fint med rosa .Önskar dej en underbar söndag och en fin start på påskveckan .Kram Rita

    SvaraRadera
  3. Oh vad roligt att vara med i ett reportage, förstår att du är stolt över det, ni verkar ha så himla fint så det finns all anledning att visa upp och inspirera andra.

    Välkommen att delta på min tävling, ett STORT unikt ljus finns i potten, äkta stearin förstås.

    Må så gott!

    SvaraRadera
  4. Men åh så kul! Hoppas att tidningen finns kvar! Det är alltid lite kul att läsa reportage om personer som man känner till :-).

    Ha en toppenbra söndag!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  5. Vad roligt att ert hem är med i tidningen, synd att jag inte kan få tag i den.
    Ha en skön söndag!
    Kram Bodil.

    SvaraRadera
  6. Ja, visst är det kul att fabriken är igång igen :) Vad roligt med reportage! Det är ni väl värda med ert fina hem!
    Ha en fin söndag!

    SvaraRadera
  7. Snygg avkopplande bild med tulpaner,levande ljus o en veckotidning!

    SvaraRadera
  8. Hallå där!
    Ååå du bjuder alltid på så fina bilder från ditt vackra hem. Vilken underbar rosa kudde i köket!
    Å tidningen har jag köpt nu men inte hunnit öppna så den tar jag med mig i sängen ikväll..;)
    Kram Katarina

    SvaraRadera
  9. Jag har inte köpt tidningen ännu, men ska ha den med mig till Öland som en extra bonus. Kraaaam Pia

    SvaraRadera
  10. Fin bild, underbar bukett. Jag ska köpa tidningen på stan i morgon.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  11. Japp tidningen ska inhandlas direkt i morgon, ditt fina hem vill jag inte missa!

    Kramar!
    Adela
    houseofadela.styledevie.se

    SvaraRadera
  12. Såklart du ska vara stolt - ert vackra hem är fantastiskt!

    Jättefint påspynt Maria <3

    KRAM

    SvaraRadera
  13. Kul att ni var med i tidningen. Fin bild, kram Suss

    SvaraRadera
  14. Kul att plocka fram lite påskiga saker nu... En riktigt go start på påskveckan önskar jag dig!

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...