söndag 20 april 2014

Söndagsbild

Söndag, påskdagen och ännu inte den sista lediga dagen!
Jag skulle kunnat visa en bild på min fina nya symaskin... eller ett broderi som jag provsytt... Men vill inte trötta ut er ;) Istället blir det en söndagsbild på en bortglömd tulpan. Kanske den tillsammans med klockan på något vis symboliserar att tiden inte räcker till allt? ;) Jag har fullt upp denna lediga helg, men mest är det roliga saker som gör att jag mår bra! 

Hopppas ni också har en fin ledighet! 
För fler söndagsbilder tittar ni så klart in till FABRIKEN
Fortsatt glad påsk!


Maria

P.s Jag blir SÅ glad om ni röstar hos besökstoppen, där jag är nominerad till veckans blogg denna vecka. Man kan rösta 1 gång/dygn och ni hittar dit om ni klickar på bilden med hatten här till vänster på min blogg. 
Tack på förhand!

8 kommentarer:

  1. Vacker bild på den bortglömda tulpanen! Önskar dig en fin påskdag!
    Kram viktoria

    SvaraRadera
  2. Stort grattis på din födelsedag Maria!
    Det där med tid och att hinna med...ja jag har ju också ledigt men oj vad mycket man gör hela tiden även om mycket är just kul grejer så räcker tiden liksom inte till till allt man vill. Så därför blev grattishälsningen något sen :-)
    Ser ut som du haft en underbar födelsedag och vilken present. Ojoj! Förstår att du är upptagen med att leka med din nya leksak. Tur att du han med att göra påskfint innan. Så mysiga bilder du visat upp.
    Ha en fortsatt trevlig helg och jag ser iallafall fram emot att se vad för "magiska saker" du kan åstadkomma med den nya symaskinen.
    Kram Anette

    SvaraRadera
  3. Grattis! Men jag måste få veta.....VAR HITTAR MAN GLASEN??????? Den modellen har jag letat mig TOKIG efter!!!!! På antiken, loppisen, nätet, överallt!!!!!!!!! Hälsning L8

    SvaraRadera
    Svar
    1. Antar att du menar champagneglasen jag fick? De kommer från Iitala och heter "Essence".
      /Maria

      Radera
  4. Såklart att jag röstat....o nu vill jag se allt som du kommer att skapa med din nya racermaskin. Ha en fortsatt mysig påsk. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  5. Har röstat på dig nu :) . Jag blir inte uttråkad av vad du syr, vill gärna se mer.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  6. Klart att jag ska rösta på dig! Vad roligt med en ny symaskin. Snart kanske du har en att sälja till mig. :-) Härlig bild! Kraaaam Pia

    SvaraRadera
  7. Aha, var det de glasen...fina, men de har inte riktigt den känslan som jag är ute efter! Jag har pillat på dem, de är liiiite för höga om jag minns rätt. Eller om själva foten var i fel proportion.... :) Här är det kräset, när man vet EXAKT vad man är ute efter. Tack för svaret! Jag spanar vidare..... L8

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...