onsdag 26 februari 2014

En dagens med nya skor

Så här mitt i veckan bjuds det på en "dagens", här ;)


Uppflugen på köksön iförd blus/topp (med några år på nacken) från Kaffe, scarf (ny för i vår) från H&M finns här, byxor (höstens sortiment) från Ellos.

Men framför allt är skorna det jag vill visa er! De är också från Ellos. Fynd från rean, och ni hittar dem här! Finns i fler färger och jag har dem i svart också. Sååå snygga tycker jag! Vad tycker ni? 

Inga skor som jag tar till jobbet idag, men jag längtar efter vår och sommar då jag kan ha dem ute! ;)


Maria 

16 kommentarer:

  1. Som alltid har du hittat fina fynd :) kram Diana

    SvaraRadera
  2. Jättesnygga skor. Önskar jag kunde gå i så höga klackar.
    Ha en fin dag
    Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Jättesnygga skor :) Såna vill jag ha!
    Ellos har jättemycket fint, bra och billigt.
    Du är snygg hela du verkligen! Hoppas du får en härlig dag på jobbet.
    Kramar
    Jessica

    SvaraRadera
  4. Ur-snygga skor!!!
    Bara det att man kan byta ut kängor mot boots med klack är ju en höjdare. Man känner sig allt lite finare när man kommer upp en bit, istället för att klampa runt med tjocka Timberland för att inte stå på näsan i snön...
    Nu är snö-fritt här! We like. Men det kommer väl bakslag, det brukar det göra. Snö i påsk är ingen ovanlighet här på gränsen till småländska höglandet och med Vättern i närheten = växtzon 5-6 som i Norrland, typ...
    kram elsamarianne

    SvaraRadera
  5. Ååå hej Maria!
    Nu hade jag missta några inlägg ser jag..
    Men jag läser alltid ikapp..;)
    Va snygg du är där på köksön å skorna...åååå jag håller med dig. suuuuupersnygga. Modigt att beställa..
    Jag har så himla breda fötter så jag måste alltid prova prova först. Fast det kanske inte är så krångligt att skicka tillbaka som jag inbillar mig.
    Jag storgillar färgen på dina byxor med. Skulle verkligen behöva utöka garderoben med flera par... det blir mest jeans så det vore kul med lite annat.
    Så dina böcker.. jag är dålig på att gå på bokrean..det är synd för precis som du gillar jag att sitta uppkrupen i soffan o bläddra i fina böcker eller sjunka in i en bra deckare eller roman. Dessutom är det ju en otroligt snygg inredningsdetalj som hjälper till att göra ett hem personligt tycker jag.
    Å så ditt inlägg om eftertanke då något hemskt drabbar någon..
    Ja det är så rätt det du skriver...att man aldrig ska skiljas åt som ovänner för man vet aldrig vad som väntar runt hörnet...Vi har ju också haft hemskheter nära inpå oss så jag känner känslan...styrkekram skickar jag dig.
    Ha en fin dag..å än har jag minsann inte börjat sy...;)
    Kram Katarina

    SvaraRadera
  6. Ursnygga skor, blev lite sugen på de svartvita, verkligen ett kanonpris. Kul att få se fina bloggerskan på bild. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  7. Jättefina skor och skriver som de andra, snygg bild på dig. hoppas vår och sommar kommer snart så du kan använda dem :)

    Kram Eva

    SvaraRadera
  8. Snygga skor på snygg tjej! Fast jag skulle aldrig våga beställa utan att prova, modigt gjort.
    Jag älskade bokrean när jag bodde i Sverige. Prickade alltid för i kataloger och gjorde listor och köpte en massa fynd. Var dock aldrig så "hard core" att jag köa till nattöppningar eller så, där gick gränsen. Utomlands tror jag inte man har bokrea på samma sätt som i Sverige. Kan sakna den ibland. Blir alltid sugen så här i slutet av februari och speciellt när jag läser på nätet och i bloggar om att den startat.
    Kram Anette

    SvaraRadera
  9. Wow, vilken pangbrud!!! Skorna var snygga, verkligen. Synd att vi inte "klacka" omkring så på dagarna när vi jobbar... :) Kramis Kate

    SvaraRadera
  10. Bästa känslan med fynd! Fina. Som vi alla längtar efter sol och värme. . .

    Kram N

    SvaraRadera
  11. Woow vad snygga, vilken pingla.. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  12. Härligt när man kan vara barfota i skor igen! Högklackat är alltid läckert! Ha det gott!

    SvaraRadera
  13. Men hallå där fining ;)

    Ja å va skönt det ska bli att ha lätta skor på sej snart :) Men nu är ju våren på gång. Dagarna är längre, temperaturen högre och fåglarna kvittrar :D (Och något aprilväder tänker jag inte gå med på!!!)

    Ha en fin kväll!
    Kramar

    SvaraRadera
  14. Riktigt snygga! Och jättefin bild på dig!

    Kram Malin

    SvaraRadera
  15. Vad fin du är och vilka snyggingar till skor. Kram Anette

    SvaraRadera
  16. En härlig fin bild på dig! Snygga skor! Jag har lite svårt för klackat.. Ser ut som jag ragglar från krogen vid 3 tiden om jag skulle gå i ett par.. Men kanske skulle man lära sig, jag är ju 160 hög!
    Mina fötter är så breda så jag har svårt för finskor! Just med skor är det bättre att gå till affären, ett par vinterskor beställde jag en gång (från Ellos för jag kunde inte motstå rabatten hehe) de passade jätte bra och håller verkligen värmen i kalla ishallar!
    Kram Sandra

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...