onsdag 12 februari 2014

Så här mitt i veckan

Onsdag 


Så här mitt i veckan vaknar jag upp med att en förkylning smugit sig på mig, eller nej, det är nog snarare så att den attackerat mig, eftersom jag inget kände förrän igår kväll! Halsen svider och värker, rethosta och en näsa som känns både täppt och snorig på samma gång. Febergräns... Och jag som har så mycket roligheter inbokat i helgen (bloggevent och mässa) och mer än fullt upp på jobbet... :(   
Så här mitt i veckan händer det något speciellt. Min älskade mamma fyller år idag! 70 år fyller min lilla mamma! Stor GRATTIS-KRAM mamma! 
(Vet ju att du läser min blogg ibland, och hoppas att du gör det idag, och att du håller dig hemma och svarar i telefonen om det ringer ;)  Hoppas din dag blir fin! Vi ses lite längre fram och då ska jag krama dig ordentligt på riktigt! =) 

Hoppas ni alla andra får en fin dag också! :)


Maria


14 kommentarer:

  1. Krya på dej, och ett litet Grattis till lilla mamma!!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  2. Då ses vi till helgen :-)

    Känner av något i kroppen jag också, hoppas det stannar där och inte blir värre.
    Krya! Måste ju vara frisk till helgen.
    Min mor fyllde nyss 70 också. Grattis till stora dagen.

    Kram N

    SvaraRadera
  3. Men ååå... bädda ner dig nu!!
    Du får inte bli sjuk till helgen ju..
    Men det är ju samtidigt lite typiskt. Man brukar ju kunna bli sjuk när man absolut inte har tid till det.
    Grattis till lilla mamman också. Förstår att det känns extra jobbigt att bo långt ifrån en sån här dag.
    Krya på dig nu!
    Kram Katarina

    SvaraRadera
  4. Neeej inga baskilusker nu när sååå mycket roligt är på g. Tyvärr var jag tvungen att tacka nej till bloggeventet o det är bara såå tråkigt för gissa om jag skulle vilja träffa er alla IRL. Jag får istället ligga här på soffan grön av avund på allt roligt ni kommer att få vara med om. Stor grattiskram till mamsen o en stor krya på dig kram till dig vännen. Tina

    SvaraRadera
  5. Näää, men du måste vara frisk till lördag!

    Och grattis till mamsen!

    Kram Lena

    SvaraRadera
  6. Ja, är det inte typiskt....? Så fort det är en massa roligt på G så brukar det komma en käpp i hjulet..:( Ahhh, hoppas Du tillfrisknar snabbt!
    Grattis till Mammsen också!
    Snygga kuddar Du gör, jättefina! Här hemma kommenterar maken alla plädar... ;)
    Onsdagskram från Kate

    SvaraRadera
  7. Du får krya på dig!! Och ett stort grattis till din mamma.

    Ha en bra dag!
    Kram Kia

    SvaraRadera
  8. Grattis till din mor!
    Jag kan nästan se de däringa bassiluskerna som står bakom en dörr o bara hoppar! på dig, helt oskyldiga människa, hihi.
    Krya på dig, ett sånt event vill man ju inte missa (avundsjuk, hade gärna åkt...)
    kram elsamarianne

    SvaraRadera
  9. Nämen Maria då! Inte bli sjuk nu, då blir det trist på lördag. Krya på dig och ha en fin kväll. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  10. Åh nej, så trist! Hoppas hoppas det bara är något som snabbt går över.
    Grattis till din lilla mamma.
    Krya på dig i massor
    Kram Maria

    SvaraRadera
  11. Elaka bassilusker borde förbjudas, hoppas du snabbt kryar på dig och inte behöver bli allt för dålig och stort grattis till din mamma på den stora dagen!!

    Kramar Bella

    SvaraRadera
  12. Grattis till din mamma, hoppas ni firar henne ordentligt.
    Här är en till som blivit förkyld, mår så kasst. Men det är bara att gilla läget, haha
    Krya på dig och hoppas det går över fort.
    Kram Bodil.

    SvaraRadera
  13. Usch och fy, har haft ont i halsen länge nu stor kram och krya på dig/Diana

    SvaraRadera
  14. Krya på dej!
    Vi ses på lördag :-)

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...