torsdag 27 februari 2014

Kossan som fick flytta på sig

Jag gillar verkligen vår ko-hud, men...


Den har faktiskt fått flytta på sig! Från Whiskyhörnan som ju faktiskt var den plats, som den köptes till (Ni kan läsa om det här)  och upp till övervåningen. Den ligger precis utanför det som ska bli vårt badrum. Just nu tycker jag att den passar bättre där än i whiskyhörnan. 


När "kofferten" flyttade in, kändes kohuden lite för hårt svart-vit på något vis, till allt annat. Så just nu är det matt-löst vid fåtöljerna ;) Få se om det blir någon matta, eller om det får förbli tomt. Kohuden har jag planer på att flytta ut i uterummet, den dagen det är byggt ;) 

Flyttar ni också runt på saker och ting mellan olika rum? Fixar en sak, är nöjd ett tag och sedan ändrar er? Kanske ändrar er tillbaka till och med? ;) 



Maria

13 kommentarer:

  1. Ändrar alldeles för ofta, för att sedan tröttna och vilja ha nytt. Önskar jag kunde vara nöjd länge någon gång, så jag kunde lägga pengarna på något annat istället.
    Ha en bra dag.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Här flyttas det oxå om ofta! Tyvärr inte så mycket med möblerna för där är vi ganska låsta. Men visst är det roligt när man får in nåt nytt eller flyttar runt nåt.
    Snygg outfit i förra inlägget, kram Suss

    SvaraRadera
  3. Vår kohud har också precis fått byta plats, från hallen in under soffbordet, jamen det blev rätt bra....Jag flyttar runt saker o ting alltför ofta ( iallafall enligt resten av familjen) men inte så ofta möblerna. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  4. Det är ju det som är så underbart att kunna flytta runt på inredningen. Trots att det ser ganska olika ut i en del av våra rum så finns det ändå någon form av röd tråd och jag kan flytta runt och göra nya miljöer när jag känner för det eller tröttnat på något. Det blir surprise för familjen!! och känner mig jättenöjd:))

    Ha en fin dag!!
    kram lisa

    SvaraRadera
  5. Vilken läcker koffert! Du har det verkligen fint!

    Jag är irrar också runt med grejerna från rum till rum... ibland slutar det med att dom är tillbaka där dom var från början ;)

    Önskar dig en härlig helg!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  6. Hihi... glömde skriva en sak :)
    Vilka snygga kuddar du hade gjort! Man blir riktigt imponerad!
    /Marie

    SvaraRadera
  7. Ja, ja, jag flyttar runt saker hela tiden, haha I bland tar det lite tid innan saker hittar sin rätta plats.
    Kram Bodil.

    SvaraRadera
  8. Nej!
    Jag flyttar nästan aldrig på något och ibland tycker jag att det är så tråkigt att jag är ...så...feg kanske man kan kalla det. Eller är jag bara slö och inte orkar. Tycker alltid att jag köpt en sak just för en plats och då passar den ingen annanstanns liksom. Blir ibland sugen när många i bloggar säger precis som du att de flyttar runt grejer men det verkar inte funka på mig.
    Snygg koffert du köpt till whiskyhörnan.
    Kram Anette

    SvaraRadera
  9. Fint blev det :), det är mest maken som flyttar runt saker..kram Diana

    SvaraRadera
  10. Jag har varit rätt "kass" på att flytta runt saker här hemma, de har liksom blivit stående. Men efter att läsa inspirerande bloggar har jag också börjat flytta och ändra om. Men jag tycker inte det är helt enkelt. Fast bara på småsaker, inte möbler. Jag är nöjd så som det är.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  11. Det är kul att flytta runt på mattor, möbler och pryttlar. Vår kohud fick flytta till ett annat hus den kossan rivdes inte alls här. Go kram! Pia

    SvaraRadera
  12. Hihi ja här är det ett evigt runtflyttande..;)
    Man hinner ju lagom bli nöjd så kommer man på något nytt..;)

    Den passade ju jätte bra där också och åå vilka snygga dörrar ni har!
    Ikväll har jag avrit hos min vän i New England huset och vi pratade om att jag ska dit o fota snart..;) Hon är inte lika duktig på inredning som du men huset har en fantastisk planlösning och veranda med gunga å allt..;)
    Kraaaaam Katarina

    SvaraRadera
  13. Kanonfin fåtölj! Tokgillar tyget. Varifrån är den?

    Kram Lena

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...