söndag 9 februari 2014

I mina händer - ett halsband

Söndag och dags att leverera bidrag till utmaningen


Jag hade hoppats på att kunna visa ännu en kudde till "I mina händer"- utmaningen, hos "Mitt hem är min borg" denna söndag. Men det har varit fullt upp hela veckan, så jag har inte hunnit sy den ;)

Istället får ni se ett av mina favorithalsband. Ett halsband som jag gjort för några år sedan och använt riktigt mycket. Jag gillar smycken med symmetriskt placerade smyckesdelar på ena halvan och länk på andra halvan. Har gjort många halsband i den stilen.

Om ni kikar in här så hittar ni mer "pyssel" och skapande :)


Maria




15 kommentarer:

  1. Så gulligt halsband du gjort. Kul när man använder sina smycken länge då är de ju en riktig dyrgrip.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Så fint, gillar den där babushkan...!
    Önskar dig en fin söndag!
    KRAM Judita

    SvaraRadera
  3. Men så snyggt!! Du är så duktig! Förstår att du använder det mycket.
    Fin söndag till dig
    Kram Maria

    SvaraRadera
  4. Förstår att det är en favorit. Gillar särskilt babuschkan! Kul att du är med.

    SvaraRadera
  5. Ser fram emot att få se kudden någon annan söndag. Det är ju ett tag kvar ;-)

    SvaraRadera
  6. Gillar! Dina smycken är jätteroliga/fina jag gillar också babushkan. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  7. Ursnyggt! Förstår att det är en favorit.
    kram elsamarianne

    SvaraRadera
  8. Ursnyggt halsband o unikt för det finns bara ett o det tycker jag är riktigt häftigt. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  9. Väldigt fint! :-) Gillar den typ av smycken. Men dessvärre gillar inte min nacke att jag bär något tungt.

    Kram N

    SvaraRadera
  10. Hej hej!
    å du är så himla duktig!
    I vår när det blir varmt ska jag röja ur mitt pysselrum så det går att komma in där. Måste nog plocka ut allt..;) Sen ska jag minsann också börja bli lite mer kreativ.
    Läste vattningstipset ang hortensior.. det måste jag testa..;) Jag lyckas aldrig hålla dem vid liv inne.. ute däremot är det ju inte svårt...
    Men jag fnissar och undrar jag med... hur stor skvätt ska det vara..;)
    Ha en ny fin vecka!
    Kram Katarina

    SvaraRadera
  11. Ett väldigt fint halsband! Ha en skön kväll //Karin

    SvaraRadera
  12. Så himla fint halsband, så jag förstår att du tycker om det och använder det ofta. Babuschkan passar väldigt bra nu under OS!
    Söndagskram från Kate

    SvaraRadera
  13. Men SÅ duktig du är!! Skit snyggt halsband!

    Önskar dig en fin start på veckan!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  14. Underbart halsband står verkligen Maria på det stor kram/Diana

    SvaraRadera
  15. Härligt halsband, vilken söt babuschka ♡
    Tusen tack, det blir nog inga tovade blommor,
    tror det skulle bli lite för mycket :)
    /Sophia

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...