söndag 16 februari 2014

I mina händer - halsbandet från igår

Söndag och jag hänger fortfarande på utmaningen "I mina händer"


Som jag nämnde igår, så var jag var på bloggeventet "Kvinnan i Fokus" igår. (Mer om det senare). Så klart ville jag ju pryda mig med något smycke, och "behövde" något nytt till dagens outfit. ;) (Till kvällens outfit hade jag klart redan ;) Jag länkade ihop ett i silvrigt, vitt, puderrosa och brunt. 


Jag gör inte så mycket smycken nu, som jag gjorde för ett antal år sedan, men jisses vad kul det är ändå! (Funderar på att göra ett gäng och lägga ut till salu på min andra blogg Laila Maria Design, om någon är intresserad) Det känns så bra på något vis att se när något växer fram ur en idé och tanke man har i huvudet, som man sedan förverkligar med sina händer! 


Och just det där med att skapa med sina händer, det kan ni se mer av här!



Maria

10 kommentarer:

  1. Det var verkligen snyggt och passade jättebra till din fina rosa kavaj. Tack för i går. Kraaaam Pia

    SvaraRadera
  2. Det halsbandet var verkligen i min smak. Hjärtpärlan är underbar.

    SvaraRadera
  3. Vilket vackert halsband! Det är så fint när man verkligen tänkt till kring kläder och smycken, att det ska matcha!
    Hoppas du hade en fin dag igår och hoppas vi ses imorgon!
    //Kram

    SvaraRadera
  4. Riktigt fint! Önskar att min nacke skulle orka att bära halsband, hade på mig ett som jag gillar igår, men blev tvungen att ta av det.
    Kul att träffa dig, om än att vi inte hann prata så mycket. Tiden gick så fort.

    Kram N

    SvaraRadera
  5. Vilket fint halsband. Jag gillar smycken med hjärtan. Kram Anette

    SvaraRadera
  6. jättefint!Så trevligt att träffa dig igår! Kram Pernilla

    SvaraRadera
  7. Vackert halsband! Verkar som ni haft en riktigt rolig dag tillsammans, kran Suss

    SvaraRadera
  8. Så hima snyggt halsband .Härligt att ni hade skoj igår på bloggträffen .kramar Rita

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...