lördag 15 februari 2014

Spännande lördag!

Om ett par timmar är det dags!


Ja, idag är dagen inne ;) Dagen som ska tillbringas på Krusenbergs Herrgård tillsammans med ett stort gäng bloggerskor! Så spännande det ska bli att träffa alla! Många har jag följt länge, andra är nyare bekantskaper. Ett par har jag träffat tidigare, men nu var det länge sedan. 
Och så har jag ju min vän, f.d kollega, med mig. Nämligen den här tjejen. Vilket känns tryggt om det skulle kännas pirrigt ;) Vi har en hel dag framför oss med föreläsningar, modevisning, yogapass m.m och som avslutas med en middag. Möjlighet att sova kvar finns förstås men jag väljer att åka hem, eftersom jag har så nära (samma kommun), och det väntar andra "äventyr" i morgon förmiddag ;) 


Ha en fin lördag! Vill ni, så kan ni säkert följa mig på instagram, där jag finns som Wiker71. 

(Har förstått det som att ni kan kolla hashtaggen 
#kvinnanifokus)



Maria



10 kommentarer:

  1. Är säker på att du får jätteskoj ..har ju träffat en del av de tjejerna tidigare och de är verkligen jättetrevliga.
    / Pernilla

    SvaraRadera
  2. Ha det jättekul!! Fin du är.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Ååhh va kul det skulle vart att få vara med :)
    Ha en underbar dag och njut för fullt.
    Stor kram
    Jessica

    SvaraRadera
  4. Oj, vad roligt att ha bloggträff. Nåt sånt kan man tyvärr inte vara med på.
    Jag hoppas att du har jättetrevligt och roligt och lär känna nya spännande kvinnor.
    Ha en fabuluos helg!
    Kram Bodil.

    SvaraRadera
  5. Underbart med bloggträff !Ha nu en underbar lördag .Kramar Rita

    SvaraRadera
  6. Hoppas att ni får en riktigt trevlig blogg-träff. Kram Camilla

    SvaraRadera
  7. Åh, avundsjuk är jag allt... Ångrar att jag inte anmälde mig, men jag är ju fortfarande väldigt hostig... Hoppas Ni har/haft en underbar dag tillsammans!
    Lördagskram från Kate

    SvaraRadera
  8. Ni kommer säkert få hur kul som helst :)
    Kram Pia

    SvaraRadera
  9. Vilken vacker bukett!! Ha så jäääääättekul på bloggträffen :)

    Många kramar aka

    SvaraRadera
  10. Spännande kväll! Ha det riktigt kul!

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...