lördag 30 juni 2012

Det blev ändå en fin dag!

Vi tog en liten tur till Kista, jag och Mannen i mitt liv! Gjorde ett blommigt fynd! ;)


Gillar Bondelid´s kläder! Just denna blommiga tunika/blus hade jag nog dock inte köpt för de ordinarie 699 kronorna... Men nu var det 70% rea och dessutom hade jag "som trogen kund" 10% ytterligare rabatt på rean! Under 200:- då var det ett fynd anser jag! Då gör det inte så mycket om jag inte trivs med de stora rosa pionerna eller vad det föreställer? ;)




Gillar den vackra spetsen och den söta texten inuti ;)

Vi gjorde också ett besök i KSAB´s lilla shop. En butik med "flyg/pilot-prylar". Tänk att jag faktiskt kunde hitta en sak jag gillade där med, som fick följa med hem! ;)  Men den visar jag en annan gång.
Kaffe i solen, vid Alviks torg, sen for vi hemåt igen! 
Nu har jag suttit på "porchen" och njutit av ett glas kallt vitt och samtalat om ditt och datt en timme med Tvilling2.
Kvalitetstid! :) Så det blev ändå en fin dag!

Önskar er en fortsatt fin lördagskväll!

Maria

6 kommentarer:

  1. Ljuvlig tunika åhh så fin. jag gillar verkligen Spets och pion kan det bli bättre. Härligt med samtal och kvalitetstid. Kram Pia

    SvaraRadera
  2. Snygg tunika! Kul när man kan göra fynd.
    Här blev det en fin dag oxå :)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Vilket kap!! Bondelid = härligt märke med massor av snygga kläder :-) Kanon! Kram

    SvaraRadera
  4. Ja, det var verkligen ett kap!
    Ha en härlig semester!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Sååååååååååå himla fin!! Jag gillar verkligen Bondelids finfina kläder!!! Och vilket kap, så billigt!! Nu hoppas jag få se dig i den fina tunikan:))

    raaaaaaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  6. Supersöt kommer passa dig perfekt vännen stor kram Diana

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...