lördag 9 juni 2012

Ingarö och Paradisloppet

Dagens utflykt till Ingarö hade ett mål...


Nämligen efter 5 km, för Minstingen och efter 10 km för Mannen i mitt liv;)

Vi åkte dit för att de deltog i Paradisloppet. För Minstingen gick det riktigt bra, även om hon inte hamnade på prispallen i sin klass (F 14- 17)och hon fick allt lite blodad tand. Detta var första tävlingen hon varit med i, förutom skoljoggen ;)


Innan vi återvände hem, tog vi en liten tur ut till vattnet, såklart!

Åh vad jag önskar att jag bodde, eller hade sommarställe i skärgården...


Få sitta på bryggan med morgonkaffet och njuta av tystnaden, förutom några måsar som skriar...


Låta ögonen vila på fina detaljer...


Drömma måste man få göra, och kanske någon gång att min dröm slår in? ;)

Maria

5 kommentarer:

  1. Ja du Maria, om någon förstår vad du menar så är det jag.. Vad trevligt ni haft det idag på Ingarö.. Kram Pia

    SvaraRadera
  2. Härligt att det gick bra för lilltjejen! Visst är det något visst med vatten, det inger lugn och harmoni på något vis!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  3. Duktig hon är dottern (och mannen oxå :)). Håller med dig skulle så gärna vilja bo vid havet (eller en sjö) det är så vacker sommar som vinter.
    Kram Suss

    SvaraRadera
  4. Härliga bilder och jag älskar också skärgården kram Diana

    SvaraRadera
  5. Hoppas att drömmen slår in, jag håller med... bo vid vattnet är ljuvligt! Grattis till goda resultat för dottern! Jättebra!

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...