tisdag 26 juni 2012

Sommarkänsla!

Trots vädret så har min "riktiga" sommarkänsla infunnit sig! ;)


Ja, men visst! Allsången hade ju premiär  ikväll! Då ÄR det sommar! Vi satt bänkade i TV-soffan med god kladdkaka som döttrarna bakat!

Dekorerad mad Nutella och jordgubbar! Mmmm.... MUMS!


Efter allsången följer som vanligt "Morden i Midsommer". Tyvärr bara två avsnitt denna sommar :( 


Just nu VRÄKER regnet ner utanför... Tror jag gjorde sommarens bästa inköp i förra veckan... Nya gummistövlar! ;)


Maria

10 kommentarer:

  1. va!!!???? det missade jag totalt! Kram Pia

    SvaraRadera
  2. Så bra att det känns sommar! Här hade den inte riktigt infunnit sig men jag hade sagt ja till kladdkaka!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Missade också Allsången! Duktiga tjejer som bakar så fint!
    Kramen från mig!

    SvaraRadera
  4. Mmm vilken härlig sommarkväll ni haft. Allsång med kladdig kaka kan väll aldrig bli fel :)
    Nu är det inte långt kvar!!
    Kram Anette :-)

    SvaraRadera
  5. Ja nu har sommaren kickat igång! Jag har sett på Allsången nu ikväll. Skön stämning. Glad för att det går att se det härifrån.

    Mysigt att ni har nybakad kladdkaka! Ser verkligen gott ut. SÅ fin bild på fönstret.

    KRAM!!

    SvaraRadera
  6. Nu vill vi ha sommar :), med varma dagar ända till september..Ha en fin onsdag och synd att du inte kunde komma stor kram Diana

    SvaraRadera
  7. Härligt att du har sommarkänsla trots vädret!:-)
    Idag är det faktiskt lite sol här, bäst att gå ut på runda nu innan den försvinner!;-)
    Johanna

    SvaraRadera
  8. Nya gummistövlar behöver jag med, har tydligen blivit hål i mina sköna gröna stövlar. Nån dag får det bli nya, igår köpte jag i alla fall nya regnkläder till A. Hennes hade blivit små och nästa vecka är det seglarläger som gäller och då kan det vara bra att ha!

    Ha en toppen dag!
    Kram Kia

    SvaraRadera
  9. Låter som en mysig kväll..trots vädret!!
    Ha en härlig dag!!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  10. Den tårtan såg smarrig ut ;) /Jenny

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...