torsdag 28 juni 2012

Att fånga stunden

Man ska ta vara på även de små stunderna av glädje! 
Som kvällens lilla tripp till grannkommunen. Alla fyra döttrarna är med, det gillas stort! Att vara tillsammans! Så härligt att bara göra något litet enkelt. Det tar inte så lång stund av ens "dyrbara tid", men det ger så otroligt mycket! 
En biltur med kvällssol, blommande dikeskanter, gröna ängar, hästar... och så målet... glass från hamnserveringen, förstås! ;) 
Titta på lite folk och båtar. Lyckan att få ha sin familj med sig... Att fånga stunden...


Det var fler som ville vara tillsammans med oss...

Jag som har viss fågelskräck, vill gärna ha liiite distans till fjäderfän ;)

Om det var någon som såg en familj där 5 av 6 var kvinnor, skrattandes och skojandes köpa glass i långa banor, så var det kanske oss ni såg! ;) Eller hörde... ;)


Maria

9 kommentarer:

  1. Så himla härligt det låter! Och imorgon tar vi semester, Maria!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig utflykt! Jag har också fågelskräck så jag förstår din rädsla!'Kram Helena

    SvaraRadera
  3. Vilken lycka! Fyra döttrar, mannen i ditt liv, en skön kväll, glass ;)

    Fånga morgonen, dagen, kvällen -- absolut!!!

    KRAM!

    SvaraRadera
  4. Härligt , trots lite kyla tror jag...! Märkligt att fåglarna måste gå ända på en när de kommer...:(( Ha det gott, kram Kate

    SvaraRadera
  5. Mysigt Maria och visst är det härligt när alla är tillsammans stor kram Diana

    SvaraRadera
  6. Vilka härliga bilder! Ska till Våfflan i em har jag lovat barnen:) att umgås tillsammans och göra små utflykter är det bästa. kramar Nilla
    ps. stort tack för alla tips!

    SvaraRadera
  7. Ja, det är inte lätt att samla alla :-) Lycka när man lyckas!! Kram

    SvaraRadera
  8. Helt sant och härliga tjejer dubbelt upp bättre kan man inte ha det.
    Önskar dig en härlig semester för den börjar väl nästa vecka om jag förståt rätt:)
    Kram/
    Berit

    SvaraRadera
  9. Det låter verkligen underbart att ha en så stor familj!
    Ljuvliga bilder!

    Kram

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...