måndag 4 juni 2012

Sömnadsprojektet - Kärlek och lycka

Ja, då var det dags att visa er projektet, jag haft  vid symaskinen sista tiden!

Det var en bröllopspresent, som var beställd utav en tjej jag känner. Mer eller mindre fria händer har jag fått och det var roligt att göra detta. 



Jag har länge haft tanken att göra vita kuddar till ett brudpar, med deras namn och bröllopsdatum på. Så nu när beställningen dök upp, kunde jag ju inte missa chansen, trots att jag haft fullt upp med annat ;)  Det blev precis som jag tänkt mig och jag är nöjd med dem!  
Någon hade undrat om jag har en symaskin som broderar och ja, det har jag! Jag har en sy- och brodérmaskin från Husqvarna som jag är jättenöjd med! En av mina käraste ägodelar ;)


Om någon undrar, så var det helt okej att visa kuddarna nu, trots att datumet inte passerat.


Maria

13 kommentarer:

  1. Vad fina de blev, liknar mina litegrann. Du är sååå duktig. Kram Pia

    SvaraRadera
  2. Vad fina dom blev. Kul att ha en sån maskin, duktiga du. Ha en bra vecka. Kram Mimmi

    SvaraRadera
  3. Så otroligt fina!!! Du är verkligen duktig!

    KRAM

    SvaraRadera
  4. Å vilken fin bröllopsgåva! kram Victoria

    SvaraRadera
  5. Det där kallar jag en fin bröllopspresent! Vad duktig du har varit, vilka fina kuddar, vilket minne dom kommer få!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  6. Säger det igen!!
    Så duktig du är!! Underbara kuddar!!
    Önskar dej en härlig dag!!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  7. Hejsan!
    Jisses, vad fina kuddar. De har du verkligen lyckats med!
    Kram Bodil.

    SvaraRadera
  8. Beundrar dig! Å, vad fint det blev

    Kramar!

    SvaraRadera
  9. Underbara!! Duktig du är. En sådan symaskin skulle jag också vilja ha :)

    Kram
    L

    SvaraRadera
  10. Men åh vad fina, vad duktig du är :) kram Diana

    SvaraRadera
  11. Ååå va fina, tänk vad glada de kommer att bli över den underbart vackra presenten.
    Jag undrar om man har en sådan symaskin kommer även en sån som jag kunna brodera med den då. Om man lär sig instruktionsboken utan till? Eller måste man ha sytalang? Vad tror du?
    Kram/
    Berit

    SvaraRadera
  12. Oh, vad fina! Duktig du är! en sådan maskin har drömt om.. :)
    Hoppas jag inte chocka dig alltför mkt i förmiddags.. ;)


    fin kväll!
    Kram Tess

    SvaraRadera
  13. Vad duktig du är. Kuddarna är sååå fina. Du borde öpna "nätaffär" på typ Etsy. Där skulle man kunna få individbeställa vilken kuddesign man vill ha!
    Ja ett litet tips bara :-)
    HA en fin dag!
    Kram Anette :-)

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...