onsdag 27 juni 2012

"Kossan" är på plats! ;)

Visst är den fin!? Min "kossa"! ;) 


Någon kanske minns mina funderingar om huruvida det skulle vara en kohud eller något annat i whiskyhörnan? Vi bestämde oss för en kohud, faktiskt. Min fina kollega Pia har en mattförsäljare inom familjen, så jag fick låna hem fyra olika kohudar och testa mig fram! Snällt, va!? Tack, tack! :)
Valet föll på denna svart-vita kossa som kändes lagom i storlek. 
Det råder en del delade meningar här hemma huruvida man har döda djur på golvet i sitt hem, eller inte... ;) (Har en extremt  djurälskande Minsting!) 

Men jag tycker att det blev snyggt!


Maria

13 kommentarer:

  1. Jamen det blev ju jättesnyggt! Det måste väl Minstingen hålla med om? ;-)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Men visst! Det blev ju supersnyggt! Vill också ha en likadan. Var får jag tag i den?

    Kram Ester

    SvaraRadera
  3. Jättefint blev det verkligen. Pappa är oxå nöjd för nöjda kunder det gillas skarpt.. Kram Pia

    SvaraRadera
  4. Ja den var fin där! Vilken tur du har med kontakter:) kram Nilla
    Ps tipsa gärna var jag hittar pärlor!

    SvaraRadera
  5. Det blev verkligen kanonbra! Riktigt läckert! Stor kram!

    SvaraRadera
  6. Jättefint! Passar ju kanon!! Bra att kunna testa med lite olika... Kram

    SvaraRadera
  7. Jättesnyggt! Passade perfekt i er fina hörna.
    Skönt att det snart är semester för dig nu då.
    Kram Suss

    SvaraRadera
  8. Det blev ju jättebra! passade perfekt!
    Kram helena

    SvaraRadera
  9. Så bra att ni kunde få testa!

    Omdöme: supersnyggt! passar perfekt hos er. Färg, storlek. Allt!

    KRAM!

    SvaraRadera
  10. Kossan gör sig bra där :) blev jättefint stor kram Diana

    SvaraRadera
  11. Bra val med ett mycket snyggt resultat!

    Fin torsdag önskar jag dig!

    Kram

    SvaraRadera
  12. Den är underbar! Så fin!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  13. Försökte få köpa en kohud i går men mannen sa nej. Där går gränsen för mina påhitt. Jaja. Man får välja sina strider. Jag tycker det är snyggt. Ciao

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...